sweetness Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Jeg misliker hvitmetal(kristent metal). Edit: Dessuten misliker jeg trance og darwave. 5587648[/snapback] Hehe...skal vedde på at du har hørt mye "hvitmetal" som du har likt uten å vite det. SÅNN! Fjernet Endret 13. februar 2006 av dub Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg misliker hvitmetal(kristent metal). Edit: Dessuten misliker jeg trance og darwave. 5587648[/snapback] Hehe...skal vedde på at du har hørt mye "hvitmetal" som du har likt uten å vite det. Moro med personer som hater en ting pga mental instilling, og egentlig ikke noe mer grunnlag. 5593990[/snapback] Hvorfor vedder du på det? Litt av en kommentar å komme med mot en person du sannsynligvis ikke kjenner? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Beleve me, Ljå hater Hvitmetal Samme her: Jesus.. hefteige gitarsoloer og rask trommespeling, Jesus is the frelser.... off Jeg hater også Techno og Trance, og Dance music, blir så kvalm når jeg hører slik musikk Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) All sortmetallen som er så jævla pompøs og uironisk, dårlig fordekte, ureflekterte og ikke minst pubertale ønsketenkinger rundt det okkulte, å Gud.. hvor jævlig jeg hater den imbesile "onde" holdningen. Edit: Greit at de er i opprør, men som sagt de serverer mye ureflektert piss. Når de blir eldre har slike personer mistet all interesse for musikk... Endret 14. februar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Blir med på laget til Nisje Olm. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 HeIa, FøkK yEh!!1 Hater folk som ikkje liker Red Heat. =(( LalalLAlalALaLALALA!!1 Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Jeg misliker hvitmetal(kristent metal). Edit: Dessuten misliker jeg trance og darwave. 5587648[/snapback] Hehe...skal vedde på at du har hørt mye "hvitmetal" som du har likt uten å vite det. Moro med personer som hater en ting pga mental instilling, og egentlig ikke noe mer grunnlag. 5593990[/snapback] Hvorfor vedder du på det? Litt av en kommentar å komme med mot en person du sannsynligvis ikke kjenner? 5594103[/snapback] Hvorfor vedde? Egentlig var det bare et utspill men siden du spør dummere enn avataren din så: Pga Hvitmetal har ikke bare "jesus er frelser" tekster, og det er ikke alltid like lett å høre teksten heller, blir ofte _litt_ uklart. Sett at de har en låt med store partier instumental, hvordan skal han vite om det er "hvitmetal" eller ikke? Og det er ikke noen standarder som "hvitmetal" band følger slik at du kan høre på soundet : Aaaah, hvitmetal. Siste del av innlegget mitt skal jeg gå med på var litt unødvendig. Fjernes Og Ljå hater sikkert hvitmetal, nektet aldri på det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvorfor vedde? Egentlig var det bare et utspill men siden du spør dummere enn avataren din så: Pga Hvitmetal har ikke bare "jesus er frelser" tekster, og det er ikke alltid like lett å høre teksten heller, blir ofte _litt_ uklart. Sett at de har en låt med store partier instumental, hvordan skal han vite om det er "hvitmetal" eller ikke? Og det er ikke noen standarder som "hvitmetal" band følger slik at du kan høre på soundet : Aaaah, hvitmetal. Siste del av innlegget mitt skal jeg gå med på var litt unødvendig. Fjernes Og Ljå hater sikkert hvitmetal, nektet aldri på det. 5600821[/snapback] Funker fett det. Tusen takk, du er den første som noen gang har kommentert avataren min Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Er kun en type musikk jeg virkelig hater. Det er RnB. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nok en gang må jeg nevne: 50cent og Eminem. Eklere folk finnes ikke! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ta en titt her og se hvilken musikk jeg spiller, så ser du hvilken musikk jeg ikke er komfortabel med http://www.last.fm/user/askogli/ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 musikk jeg hater : Dansband musikk Pan fløyte musikk Klassisk musikk Country mye mer, men jeg kommer ikke på no akkurat nå PS! jeg HATER amy diamond! HATER HENNE!!! /kill Amy diamond Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 musikk jeg hater : Dansband musikk Pan fløyte musikk Klassisk musikk Country mye mer, men jeg kommer ikke på no akkurat nå PS! jeg HATER amy diamond! HATER HENNE! /kill Amy diamond 5604122[/snapback] Hva er galt med den musikken da? Det er avslappende. Hva er det du ikke likemed Amy Diamond? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Danseband med navn som dimlinganananae. Remix av konge sanger fra f.eks ACDC som er gjort med panfløyte. Vekker lysten min til å drepe Ellers techno sanger som O-Zone har laget er ganske høyt på listet over dødsstraff! Et spørsmål hvordan i helvette går det an å hate klassisk musikk?? Den type musikk er jo faen meg noe av det fineste vi har. Fjortis! Endret 14. februar 2006 av Lolliken Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Liker ikke musikk som har ett åpenbart "sexualkomerst" utrykk. Altså ikke det at sangen handler om sex som f.eks Marvin Gaye Sexual Healing eller en rekke sanger av Barry White, men inneholder disse momentene kun for å selge til kåt ungdom. Har to jenter som i klassen på 18 år som sier ting som "Åå, Beoynce har så dødsfine pupper" "Tenk hvor stor pi**en til Usher er a!" Osv - . - Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 musikk jeg hater : Dansband musikk Pan fløyte musikk Klassisk musikk Country mye mer, men jeg kommer ikke på no akkurat nå PS! jeg HATER amy diamond! HATER HENNE! /kill Amy diamond 5604122[/snapback] Hva er galt med den musikken da? Det er avslappende. Hva er det du ikke likemed Amy Diamond? 5604664[/snapback] Jeg syns ikke det er avslappende, jeg syns det er irriterende. Hva jeg ikke liker med Amy Diamond? trenger jeg virkelig å svare på det? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 det er kristen metall når de synger om kristen musikk, det er ikke kristen metall når det er instrumental. Jeg hater forresten alle de som hater. Takk for meg. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 det er kristen metall når de synger om kristen musikk, det er ikke kristen metall når det er instrumental. Jeg hater forresten alle de som hater. Takk for meg. 5606233[/snapback] Du hater jo selv. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 det er kristen metall når de synger om kristen musikk, det er ikke kristen metall når det er instrumental. Jeg hater forresten alle de som hater. Takk for meg. 5606233[/snapback] Du hater jo selv. 5606279[/snapback] A BURN!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå