Gå til innhold

Den store hate tråden

Hydrolift

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hate Topp 20 listen? Går da ikke an og hate Too Old Too Cold :(

5588581[/snapback]

Hva er det "Too old too cold"-greiene? Aldri hørt om..

Jeg misliker det meste av det som 95% av fjortissene hører på :] Liker mye variert metal (prog, trash, power, heavy, death..), rock, blues, jazz, klassisk, trance og rap, faktisk :)

Lenke til kommentar

good charlotte, afi, saosin, green day, yellow card, my chemical romance, all american rejects og pop-punk/rock med vokalister midt i puberteten.

store deler av topp 20 er tabu.

trance er no no.

melankolsk musikk, med thomas dybdahl i spissen kan suge mine edle.

old/mid-school rap og noe nytt... maiden, nofx, metallica, millencolin, dream theater, dire straits med fler, er koselig...

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hate Topp 20 listen? Går da ikke an og hate Too Old Too Cold :(

5588581[/snapback]

Hva er det "Too old too cold"-greiene? Aldri hørt om..

Jeg misliker det meste av det som 95% av fjortissene hører på :] Liker mye variert metal (prog, trash, power, heavy, death..), rock, blues, jazz, klassisk, trance og rap, faktisk :)

5589211[/snapback]

Darkthrone, et Norsk svartmetall band kom på 11. plass på VG-lista i uke 5 var det vel.

Synst hele opplegget var ganske teit fordi det var mye oppstyr p.g.a. musikktypen, som forøvrig ble sagt av folk som aldri hadde hørt den typen musikk før.

Der var også en dame som skrev artikler eller noe for MetalHammer, synst hun så ut som en fjortisgother, men hun hadde peiling på musikken da :)

Jeg hater egentlig ikke mye musikk, se på hva som er på 7. plass på min last.fm nå :)

Phyro.gif

Lenke til kommentar
Jeg hater 50 Cent, alt fjortisser hører på og Barcode Brothers. Dette er saker som der burde vært fengelsstraff for å høre på!  :!:

5589762[/snapback]

Eg minnst den tida du høyrte på Absolute Music :whistle:

5589784[/snapback]

Eg minnst den tida når du sa at du skulle visa meg ein god song, så satte du på Scooter med Nessaja.... :!: ^^

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar
jeg elsker melankoli fordi det handler om ekte mennesker og ekte følelser. de utleverer seg selv og gjør seg sårbare og leverer hver gang, med en nerve og en inlevelse som fanger en fra første stund. avansert musikk for avanserte mennesker, intelektuell musikk. kle deg radikalt, stem rødt, spar til skjegg, gå på roskilde, tenk kunst, kultur, politikk, miljø. lytt til kent, keane, manic street preachers, mew, thomas dybdahl, coldplay MED FLER!

5585997[/snapback]

Hvis dette er alvorlig ment, og "krenke" er stikkordet, har du sannelig stilt deg lagelig til. Personlig hater jeg ingen musikksjangre eller enkelte stykker. Det jeg derimot ikke kan få for lite av er kvasi-SVIN som tror at musikken de hører på gjør dem til bedre/smartere (les:intellektuelle) mennesker. Musikk er rein underholdning! Smak sier INGENTING om deg som person! Da snakker jeg selvfølgelig om hva du VIRKELIG liker å høre på, hva du juger på deg å like er noe helt annet. Ta Tool for eksempel. Etter mitt inntrykk er mesteparten av fansen Mensa-medlemmer som ellers ikke hører noe særlig på musikk, men har lest et eller annet sted (Dagbladet) at Tool er musikk for intelligente mennesker. Wehey. That's passion if I ever saw it! At musikksmak er sosialt betinget gjelder selvfølgelig mesteparten av befolkningen. Ikke tro du er noe fordi du hører på riktig musikk/leser de riktige bøkene/ser de riktige filmene/går på teater/liker kunst/ikke liker fotball etc. etc. etc. Hvis du klarer å fri deg fra dette, skal du nok se du liker Gwen Stefani du også.

Lenke til kommentar

isbilen.

jeg skrev bare noe sprøyt for å "provosere" litt...

Det jeg derimot ikke kan få for lite av er kvasi-SVIN som tror at musikken de hører på gjør dem til bedre/smartere (les:intellektuelle) mennesker. Musikk er rein underholdning! Smak sier INGENTING om deg som person!

Ikke tro du er noe fordi du hører på riktig musikk/leser de riktige bøkene/ser de riktige filmene/går på teater/liker kunst/ikke liker fotball etc. etc. etc. Hvis du klarer å fri deg fra dette, skal du nok se du liker Gwen Stefani du også.

godt sagt, veldig godt sagt! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...