Mafiabåss Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det eneste jeg hater som har med musikk å gjøre, er 50 Cent. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hate Topp 20 listen? Går da ikke an og hate Too Old Too Cold Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Tror ikke jeg direkte hater noe musikk, men jeg tåler ikke Maroon 5. Tror den fobien kom da jeg var i militæret og 2 av kompisene mine på rommet skrudde opp volumet hver jævla gang de var på svisj. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hate Topp 20 listen? Går da ikke an og hate Too Old Too Cold 5588581[/snapback] Hva er det "Too old too cold"-greiene? Aldri hørt om.. Jeg misliker det meste av det som 95% av fjortissene hører på :] Liker mye variert metal (prog, trash, power, heavy, death..), rock, blues, jazz, klassisk, trance og rap, faktisk Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 good charlotte, afi, saosin, green day, yellow card, my chemical romance, all american rejects og pop-punk/rock med vokalister midt i puberteten. store deler av topp 20 er tabu. trance er no no. melankolsk musikk, med thomas dybdahl i spissen kan suge mine edle. old/mid-school rap og noe nytt... maiden, nofx, metallica, millencolin, dream theater, dire straits med fler, er koselig... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg hater 50 Cent, alt fjortisser hører på og Barcode Brothers. Dette er saker som der burde vært fengelsstraff for å høre på! :!: Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg hater Him, bloc party, my chemical romanse, SOAD, 50 cent. Liker Iron Maiden, AC/DC og den slags! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg hater 50 Cent, alt fjortisser hører på og Barcode Brothers. Dette er saker som der burde vært fengelsstraff for å høre på! :!: 5589762[/snapback] Eg minnst den tida du høyrte på Absolute Music Lenke til kommentar
morra Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hater "lyder" som jeg ikke klarer å kalle musikk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 jeg misliker sterkt techno, electronica, trance (og all annen elektronisk musikk), rap og rnb! hvorfor? fordi det er musikk for simple-minds 5585657[/snapback] Autechre er jo så simple-minded Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Å hate noe er bortkastet energi. Overse det heller. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hate Topp 20 listen? Går da ikke an og hate Too Old Too Cold 5588581[/snapback] Hva er det "Too old too cold"-greiene? Aldri hørt om.. Jeg misliker det meste av det som 95% av fjortissene hører på :] Liker mye variert metal (prog, trash, power, heavy, death..), rock, blues, jazz, klassisk, trance og rap, faktisk 5589211[/snapback] Darkthrone, et Norsk svartmetall band kom på 11. plass på VG-lista i uke 5 var det vel. Synst hele opplegget var ganske teit fordi det var mye oppstyr p.g.a. musikktypen, som forøvrig ble sagt av folk som aldri hadde hørt den typen musikk før. Der var også en dame som skrev artikler eller noe for MetalHammer, synst hun så ut som en fjortisgother, men hun hadde peiling på musikken da Jeg hater egentlig ikke mye musikk, se på hva som er på 7. plass på min last.fm nå Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Å hate noe er bortkastet energi. Overse det heller. 5590461[/snapback] Ganske vanskelig å overse 50 cent da det spilles fra mobiltelefoner høyt på busser og slik. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Denne tråden er bra å ha egentlig... Istedenfor å skrive hvor vilt noe suge i en tråd hvor du skal skrive noe bra om det, skriver en det her... Letter på hjertet til enhver hater...! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Jeg hater 50 Cent, alt fjortisser hører på og Barcode Brothers. Dette er saker som der burde vært fengelsstraff for å høre på! :!: 5589762[/snapback] Eg minnst den tida du høyrte på Absolute Music 5589784[/snapback] Eg minnst den tida når du sa at du skulle visa meg ein god song, så satte du på Scooter med Nessaja.... :!: ^^ Endret 12. februar 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 jeg elsker melankoli fordi det handler om ekte mennesker og ekte følelser. de utleverer seg selv og gjør seg sårbare og leverer hver gang, med en nerve og en inlevelse som fanger en fra første stund. avansert musikk for avanserte mennesker, intelektuell musikk. kle deg radikalt, stem rødt, spar til skjegg, gå på roskilde, tenk kunst, kultur, politikk, miljø. lytt til kent, keane, manic street preachers, mew, thomas dybdahl, coldplay MED FLER! 5585997[/snapback] Hvis dette er alvorlig ment, og "krenke" er stikkordet, har du sannelig stilt deg lagelig til. Personlig hater jeg ingen musikksjangre eller enkelte stykker. Det jeg derimot ikke kan få for lite av er kvasi-SVIN som tror at musikken de hører på gjør dem til bedre/smartere (les:intellektuelle) mennesker. Musikk er rein underholdning! Smak sier INGENTING om deg som person! Da snakker jeg selvfølgelig om hva du VIRKELIG liker å høre på, hva du juger på deg å like er noe helt annet. Ta Tool for eksempel. Etter mitt inntrykk er mesteparten av fansen Mensa-medlemmer som ellers ikke hører noe særlig på musikk, men har lest et eller annet sted (Dagbladet) at Tool er musikk for intelligente mennesker. Wehey. That's passion if I ever saw it! At musikksmak er sosialt betinget gjelder selvfølgelig mesteparten av befolkningen. Ikke tro du er noe fordi du hører på riktig musikk/leser de riktige bøkene/ser de riktige filmene/går på teater/liker kunst/ikke liker fotball etc. etc. etc. Hvis du klarer å fri deg fra dette, skal du nok se du liker Gwen Stefani du også. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg kan ikke si at jeg hater noe musikk, men jeg fordrar ikk rap og opera. Men hadde jeg hatt plug-in til last.fm så skulle dere få sett Får laste den ned da Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 isbilen. jeg skrev bare noe sprøyt for å "provosere" litt... Det jeg derimot ikke kan få for lite av er kvasi-SVIN som tror at musikken de hører på gjør dem til bedre/smartere (les:intellektuelle) mennesker. Musikk er rein underholdning! Smak sier INGENTING om deg som person! Ikke tro du er noe fordi du hører på riktig musikk/leser de riktige bøkene/ser de riktige filmene/går på teater/liker kunst/ikke liker fotball etc. etc. etc. Hvis du klarer å fri deg fra dette, skal du nok se du liker Gwen Stefani du også. godt sagt, veldig godt sagt! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Da spiller vi på samme lag Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 A*Teens er ganske jævlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå