ThOms-N Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ikke kan jeg helt fatte meningen med denne tråden. Lurer du på hva andre liker kan du vel egentlig berre se i din egen vennekrets. Denne tråden her kan minne mye om trådene så ligger på www.forbanna.com LENKE Uansett hvor mye en person misliker en sjanger, så kan ikke den personen komme å si at han ikke, ved en tilfeldighet, har hørt en melodi/sang/rap som har fenget litt. Det vil i så fall være bullshit. Ingen liker reklame på tv heller, men alle ser det, og noen snutter er faktisk ganske bra. Det var det. Nå får jeg ringe hu Hjørdis. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 ahha... ta dere et tak a folkens! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Musikk som er laget for at kåte fjortisser som ser på MTV skal åpne lommeboken er stort sett dårlig. Jeg kan vel ikke si at jeg hater det ettersom jeg sjelden ser på MTV, men dog. 5588267[/snapback] Støttes. Hater også endel festschlägere, etter litt for mange timer med tre låter på repeat og allsang fra mer eller mindre dritings mer eller mindre venner. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg tror at min misnøye over musikkdelen på Hw-forumet snart har nådd et nivå som kan kalles hat. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Er det fordi progrockerne og metallerne har tatt over? Endret 29. mars 2006 av cun Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg hater Svein Krogstad og den singel'n hans.... hater at sånt skal bli den store nye hitten, når det bare er piss.... argh! gruer meg til å få høre den på fester... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er det fordi progrockerne og metallerne har tatt over? Kan nesten si det slik.. synes trådene lider av innavl Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det mest irriterende med musikkdelen av forumet her er disse folka vi snakker om og at halvparten av innleggene deres lyder "kekekekekeke" Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Blir kanskje litt ensidig, men for min del er Forum -> Kultur -> Musikk død. Sayonara. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Eg HATER Grandis låta, og den jævla sangen som spilles i Cubus reklamene, ellers er listepop,rap,hip-hop og techno/trance og alt det der så jævlig for meg å høre på i edru tilstand, at det halve kunne vert nok. Men eg respektere de som hører på det i likhet at de må respektere meg når eg skrur opp svartmetall av verste sort Stikkordet er hardt! Lenke til kommentar
Superior Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hater bare eksperimentell jazz, norsk rock og den mest hjernedøde trance musikken. Endret 29. mars 2006 av Superior Lenke til kommentar
rareben Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Grandiosa sangen er helt for JÆVLIG ja. Det som derimot er bra er Foo Fighters, Metallica, Nirvana, Red Hot Chili Peppers og Linkin Park. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det mest irriterende med musikkdelen av forumet her er disse folka vi snakker om og at halvparten av innleggene deres lyder "kekekekekeke" 5833527[/snapback] Unnskyld. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Blir kanskje litt ensidig, men for min del er Forum -> Kultur -> Musikk død. Sayonara. 5833853[/snapback] Dammit, nå som jeg nettop har begynt å skrive her Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Bare for å oppklare noe, jeg har ikke sluttet å skrive her p.g.a. prog, metal eller KEKEKE. Grunnen er at jeg har blitt drita lei alle de hjernedøde trådene *herregud* hvilken sangen er best.. hva synes du om denne.. jeg gidder ikke google.. finn noe musikk for meg.. etc. Klart det er unntak, men jeg mislikte sterkt (hatet) mange tråder, og ettersom det ikke er noen ignore funksjon på tråder så.. sayonara. Endret 7. april 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Det mest irriterende med musikkdelen av forumet her er disse folka vi snakker om og at halvparten av innleggene deres lyder "kekekekekeke" 5833527[/snapback] Unnskyld. 5836388[/snapback] *trøste på* Jeg er forsåvid litt enig med cun. Skal nå nevnes at jeg trekker litt på smilebåndet hver gang det er et innlegg som består av kunn et "kek?" eller en ren kek innvasjon Sitat et eller annet tilfeldig innlegg fra Satrucci eller Glint eller noe i backstage: Bla, bla, bla, DEATH, bla, bla, bla, Et eller annet ukjent goredeathhyperprOncyberkillah band ingen har hørt om, bla bla bla "KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEK!"!!"!!OONES!!1!" zomglol?! edit: Endret 7. april 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
sveintoreahus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg HATER tool. Det er fordi de hele tiden prøver å være spessielle, kaller opp sangene sine etter tilfeldige ord fra fremmedordboka og generelt suger baller sammen med satan i helvette! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg HATER tool. Det er fordi de hele tiden prøver å være spessielle, kaller opp sangene sine etter tilfeldige ord fra fremmedordboka og generelt suger baller sammen med satan i helvette! 5887190[/snapback] Denne artikkelen oppsummerer på en fremragende måte mine følelser for Tool og Tool-fans. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 *snip* Lol, ya rait. Get a bolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå