Gå til innhold

Den store hate tråden

Hydrolift

Anbefalte innlegg

Ikke kan jeg helt fatte meningen med denne tråden.

Lurer du på hva andre liker kan du vel egentlig berre se i din egen vennekrets.

Denne tråden her kan minne mye om trådene så ligger på www.forbanna.com

LENKE

Uansett hvor mye en person misliker en sjanger, så kan ikke den personen komme å si at han ikke, ved en tilfeldighet, har hørt en melodi/sang/rap som har fenget litt.

Det vil i så fall være bullshit.

Ingen liker reklame på tv heller, men alle ser det, og noen snutter er faktisk ganske bra.

:cool:

Det var det. Nå får jeg ringe hu Hjørdis. :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Musikk som er laget for at kåte fjortisser som ser på MTV skal åpne lommeboken er stort sett dårlig. Jeg kan vel ikke si at jeg hater det ettersom jeg sjelden ser på MTV, men dog. :p

5588267[/snapback]

Støttes. Hater også endel festschlägere, etter litt for mange timer med tre låter på repeat og allsang fra mer eller mindre dritings mer eller mindre venner.

Lenke til kommentar

Eg HATER Grandis låta, og den jævla sangen som spilles i Cubus reklamene, ellers er listepop,rap,hip-hop og techno/trance og alt det der så jævlig for meg å høre på i edru tilstand, at det halve kunne vert nok.

Men eg respektere de som hører på det i likhet at de må respektere meg når eg skrur opp svartmetall av verste sort :)

Stikkordet er hardt!

Lenke til kommentar

Bare for å oppklare noe, jeg har ikke sluttet å skrive her p.g.a. prog, metal eller KEKEKE. Grunnen er at jeg har blitt drita lei alle de hjernedøde trådene *herregud* hvilken sangen er best.. hva synes du om denne.. jeg gidder ikke google.. finn noe musikk for meg.. etc. Klart det er unntak, men jeg mislikte sterkt (hatet) mange tråder, og ettersom det ikke er noen ignore funksjon på tråder så.. sayonara.

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar
Det mest irriterende med musikkdelen av forumet her er disse folka vi snakker om og at halvparten av innleggene deres lyder "kekekekekeke"

5833527[/snapback]

Unnskyld. :(

5836388[/snapback]

*trøste på*

Jeg er forsåvid litt enig med cun. Skal nå nevnes at jeg trekker litt på smilebåndet hver gang det er et innlegg som består av kunn et "kek?" eller en ren kek innvasjon

Sitat et eller annet tilfeldig innlegg fra Satrucci eller Glint eller noe i backstage:

Bla, bla, bla, DEATH, bla, bla, bla, Et eller annet ukjent goredeathhyperprOncyberkillah band ingen har hørt om, bla bla bla "KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEK

EKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEK!"!!"!!OONES!!1!"

zomglol?!

edit:

:wallbash:

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
jeg HATER tool. Det er fordi de hele tiden prøver å være spessielle, kaller opp sangene sine etter tilfeldige ord fra fremmedordboka og generelt suger baller sammen med satan i helvette!

5887190[/snapback]

Denne artikkelen oppsummerer på en fremragende måte mine følelser for Tool og Tool-fans. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...