Gå til innhold

Den store hate tråden

Hydrolift

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

latterlig... ytringsfrihet! liksom politi aka ADMINS bør skaffe seg en hobby. født med briller og internett håndjern.

jeg elsker melankoli fordi det handler om ekte mennesker og ekte følelser. de utleverer seg selv og gjør seg sårbare og leverer hver gang, med en nerve og en inlevelse som fanger en fra første stund. avansert musikk for avanserte mennesker, intelektuell musikk. kle deg radikalt, stem rødt, spar til skjegg, gå på roskilde, tenk kunst, kultur, politikk, miljø. lytt til kent, keane, manic street preachers, mew, thomas dybdahl, coldplay MED FLER!

Lenke til kommentar
jeg hater techno, electronica, trance (og all annen elektronisk musikk), rap og rnb!

hvorfor? fordi det er musikk for simple-minds  :yes:

5585657[/snapback]

Haha. Tipper du har hørt mye innen de sjangerene? (Trodde det var typisk simple minds å feie over temaer uten å sette seg inn i dem... hmmm...)

Hør på fks. Venetian Snares, Infected Mushroom eller Organism 12.

Selv _hater_ jeg ingen musikkform, det er svært sterkt ord som blir mye misbrukt og tipper ingen virkelig HATER noen her.

Selv misliker jeg synes er dårlig musikk(og hva dette er selvfølgelig min subjektive smak hvis noen i det hele tatt skulle være i tvil her), uvavhengi av hvilken sjanger det er i. Man finner dritt i alle sjangere. Men jeg gidder ikke å bruke så mye energi på skrike ut at jeg ikke liker denne musikken, med mindre den plager meg der og da..

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Jeg kan høre på det meste, men jeg kan ikke lytte til rap (o.l.) og opera.

Hvorfor rap? Fordi det bare er musikk i bakgrunnen mens en mann/kvinne snakker. Snakker utydelig og om ting som liksom skal interessere de.

Nei. Creedence, Salhus Vinskvetten, Metallica... Det er gode band :)

Lenke til kommentar

jeg misliker sterkt stort sett alt som er på topp 20-lista. verst av alt, og som jeg kansje til og med kan si jeg hater er Ravi. fy så dårlig.

ellers misliker jeg sterkt 50cent, og generell hjernedød dunk-dunk-musikk. (altså sånn hard dance mania-""""musikk"""")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...