Gå til innhold

kan jeg bytte vifte på Prosjektør? (infocus X2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pærene blir jo sinnsykt varme så du burde nok ha en god en, er jo en grunn til at mesteparten av prosjektorene inkl. de gode merkene bråker litt/en del...

Står det ikke noe på den viften som står i (om du klarer å finne de ut) kjøper du en som flytter like mye luft, er jo støyen du er ute etter å eliminere/redusere...

Lenke til kommentar

er en kamerat sin, så den er ikke skrudd sund enda, har tilbringt kvelden med og høre på viften og iritere meg over den, men han nøler litt med og åpne den :p blir nok og gjøre det i morgen.

skjønner det blir varmt. hadde håpet noen alerede har prøvd og bytte. men regner med jeg klarer og spore opp den viften som sitter i så jeg vet hvor mange cfm det er snakk om.

regner med det er snakk om 8 cm vifte så da er det silenX jeg har i kikkerten

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at de bruker den best mulige viften når de lager prosjektører, de trenger tross alt velditg god kjøling. Hvilke fordeler skulle de ha av å legge inn vifter som bråker mye mer enn nødvendig? Prosjektører er jo så dyre fra før at en hundrelapp eller to fra eller til ikke burde være noe tema når de designes.

Jeg ville nok sendt en epost til produsenten før jeg byttet iallfall. Om noen er sikre så må det være dem :)

Min prosjektør bråker. Jeg bare skrur opp lyden på anlegget :)

Lenke til kommentar

litt uenig her vandalen :D men jeg er enig i tanke gangen i at de burda sette inn en supervifte til den prisen, jeg tror de rett og slett prøver og spare en 100 lapp pr projector. det som jeg merket da jeg holdt hånden over utblåsninga var at viften flytter "lite" luft mindre enn mine silenX vifter i pc, de drar rundt 28 cfm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...