pologutt Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er det noen andre som hører forstyrrelser når du holder telefonen inntil øret, slik som det var på gamle oppkoblingsmodemer, selv om det ikke er samtaler? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg hører ikke dette Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 da har du sansynligvis feil på ditt eksemplar. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Lyden er ikke spesiell høy. En stund etter at jeg har lagt på, forsvinner riktignok lyden. Men den er irriterendes under samtaler. Tenkte kanskje at det hadde med oppkoplingen til 3G å gjøre.... Hvilke rettigheter at jeg? Fikk telefonen på torsdag, og allerede på fredag, når telefonen taes i bruk, så oppstår problemet... Endret 11. februar 2006 av pologutt Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg tror faktisk jeg har samme problemet på min N70 også. Er en lav summetone-lignende lyd når jeg holder telefonen inntil øret. Har funnet ut at den bare er der når det er lys i displayet, så slo meg til ro med at den skulle være sånn. Når lyset i displayet går av, så slutter også lyden. Plaget med en del i starten, men nå merker jeg det ikke lengre. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg hører det også. Bare når det er lys på skjermen. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Det kan jo tyde på at det er normalt... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 har en svak summing når lyset på skjermen er på. Men ikke noe som jeg merker under samtaler. 3230`en jeg hadde var mye verre. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Sånn hadde jeg det på min 6260og! Jeg tror det er en dårlig kobling til strømmen til lyset til skjermen jeg, siden lyden kommer når lyset er på... Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Samma her. Den kommer når lyset er på. Jeg tror nok at det skal være sånn. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sånn hadde jeg det på min 6260og!Jeg tror det er en dårlig kobling til strømmen til lyset til skjermen jeg, siden lyden kommer når lyset er på... 5615609[/snapback] Akkurat det var det på min 6260 og! Bare når lyset var på, så var det en svak summing akkurat i "klappen" Lenke til kommentar
mini_nikko Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det er helt normalt. Noen skjermer lager littegranne lyd. Vekkerklokken og den nye mobilen min gjør det samme når lyset skrus på men forsvinner når lyset forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå