MostlyLurkin' Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Noen som har spilt GUN på Xbox? Verdt penga? Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Nei, men har spilt det på PC. Ser veldig bra ut Ja er vel kanskje verdt penga, grafikken er ikke noe spesielt da. Og jeg har spilt på pc versjonen og du kan sikkert tenke deg ossen xbox versjonen vil se ut da. Men gøyalt og eventyrrikt er det Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 GUN er min favoritt blandt lanseringstitlene til 360. Kul story og genialt gameplay! Go for it! Ps : Grafikken er ikke akkurat "next-gen", men den holder så absolutt mål! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Ja, så sinnsykt bra ut på den traileren jeg så! Er vel egentlig bare en måte å finne ut om det er verdt penga på Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Skulle kjøpe det i stad, men de hadde det ikke på Elkjøp Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har spilt igjennom det på PC, ble ferdig med det den 2. dagen Er et bra spill, men personlig liker jeg spill som varer litt lenger enn et par dager Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Har spilt igjennom det på PC, ble ferdig med det den 2. dagen Er et bra spill, men personlig liker jeg spill som varer litt lenger enn et par dager 5587704[/snapback] Det er ett kort spill? Skjønner hva du mener, når jeg begynner å spille ett spill, skal det mye til at jeg legger det fra meg før jeg har runda det:P Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Gun er utvilsomt et kort spill, men det er verdt hver eneste krone hvis du liker spill som minner litt om GTA. Det er det tøffeste og kuleste spillet jeg har spilt noensinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå