Sweet Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei. jeg gjorde nylig en avtale om nytt hk, cpu og ram over finn.no med en fyr der. er det noen av dere som har noen tips til hvordan jeg kan forsikre meg om at jeg faktisk får pakken sendt? at jeg ikke bare kaster penger i do? takk på forhånd Sweet™ Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Den sikre betalingsgarantien til Finn.no, husker ikke helt hva den heter, virker jo som en fin og sikker måte å betale, dersom fyren ikke krever annet. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 han gikk med på postoppkrav, da betaler jeg bare de pengene han skulle ha for pakken, så får han de pengene sant? har ikke så mye erfaring med brukthandel Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Ja, du betaler bare på postkontoret, og da får han pengene. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 allright, men da er det ikke noprob Lenke til kommentar
moomin Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 allright, men da er det ikke noprob 5588169[/snapback] Eneste er at han kan sende deg en pakke med sand.... Posten har inget ansvar og lar deg heller ikke åpne pakken før du har betalt. Eneste du har ved oppkrav er en kvittering på at du har betalt.... Lenke til kommentar
gneis Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 tror jeg ville ha vært forsiktig. mange som har blitt lurt av andre gjennom finn.no snakk med han over telefon og forsikre at du har notert nummeret. Postoppkrav er ikke alltid sikkert. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 notert nr har jeg... så tror ikke det skal være sååå farlig... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) *innlegg slettet av meg selv* Endret 12. februar 2006 av Sweet Lenke til kommentar
muffe Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Det er allike vel sikrere for begge å betale med postoppkrav enn å overføre pengene til kontoen hans på forhånd... Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 man må ikke glemme at folk flest som selger ting på finn er normale mennesker som ikke er ute etter å svindle folk. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 jepp.. har solgt ting der før jeg, og bare møtt seriøse folk.. men det er jo unntak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå