kanisj Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hei. Min bror har fått trøbbel med pc'en sin etter at han hadde plugget i en kompaktkamera. Etter at han hadde plugget kameraet inn kom han på at han ikke hadde softwaren tilgjengelig. Deretter tok han kameraet ut. Etter dette gikk pc*en amokk. Den går hele tiden på 100% å er umulig å bruke. Etter at vi gikk inn på oppgavebehandling fant vi ut at det var en prosess som heter VM_STI.EXE som brukte så mye av systemet..... har prøvd alt føler jeg. det funker ikke å slette den prosesen, går heller ikke å slette den etter at vi fant ut hvor på pc*en den befant seg.... er det noen som har noen peiling på hva vi skal gjøre for å få maskinen til å bli "normal" Mvh Kenneth. Forresten så var kameraet et Olympus c-170 Endret 10. februar 2006 av kanisj Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Se om du finner noe nyttig her : http://www.file.net/process/vm_sti.exe.html Lenke til kommentar
kanisj Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Hei. Takk for raskt svar. Har sjekket ut siden, men finner ikke ut hvordan jeg skal få det fjernet..... Men der var andre som hadde samme problemet som oss..... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Gå på startmeny, kjør og skriv msconfig. Gå så til oppstart og se om du ser filnavnet der eller ser noe som kan ha sammenheng med programmet. Vist det ligger der tar du og haker av krysset i ruta og restarter maskinen. Endret 10. februar 2006 av Fez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå