Gå til innhold

[GTA]Er San Andreas bedre på 360 enn xbox?

Mazeking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir jo det akkurat det samme som på Xbox, er ikke maskina som kontrollerer det, men er i spillmotoren.

5585366[/snapback]

Var bare litt nysgjerrig på dette gikk rykter om før 360 kom at originale xbox spill ville se bedre ut på 360, men det gjør de altså ikke.

Gleder meg allerede til neste GTA når det måtte komme. Blir garantert en 3dagers fra jobben når det blir sluppet :D

Får da for pokker ikke håpe at denne hot coffee greia slår Rockstar konk.

I disse muhammed tider kan man faktisk sammenligne muhammedkariktaturene med hot coffee scenen i gta. Denne scene har jo skapt et ramaskrik uten like i usa, med rettsak og fandes oldemor som resultat. Skjønn det en som kan. Dårlig tengeseriesex med klærne på hisser opp puritanske kristne amerikanere.

Muslimer og kristne kan gå og henge seg! Samma ulla!

Lenke til kommentar
lir det bedre hvis man kjøper en RBG kabel da?(orginal xbox)

5613372[/snapback]

Til det gamle xbox'en synes jeg det ble mye skarpere bilde av å kjøre med advance AV kable. Bedre fargespearsjon ble det også. Finnes vistnok bedre kabler enn denne også. Er du kresen på bildet lønner det seg å kjøpe en bedre kabel enn den som følger med.

Lenke til kommentar
Blir jo det akkurat det samme som på Xbox, er ikke maskina som kontrollerer det, men er i spillmotoren.

5585366[/snapback]

Playstation har ett innebygget antialiasing system ihvertfall for når du spiller gamle PSX spill. Vet ikke om Xbox360 har dette noe jeg tviler på . :thumbdown:

Lenke til kommentar

5585366[/snapback]

Playstation har ett innebygget antialiasing system ihvertfall for når du spiller gamle PSX spill. Vet ikke om Xbox360 har dette noe jeg tviler på . :thumbdown:

5616783[/snapback]

360'en laster ned en emulator fra LIVE!.. And you're ready to roll, baby!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nettop kjøpt GTA san andreas til XBOX, men jeg får den ikke til og fungere på Xbox 360'en. Er koblet opp mot live og har tilogmed lasted ned den kompabilitets-fila og brent på cd, men det fungerer allikevel ikke. Noen som har opplevd lignende, eller har noen tips?

Lenke til kommentar
Har nettop kjøpt GTA san andreas til XBOX, men jeg får den ikke til og fungere på Xbox 360'en. Er koblet opp mot live og har tilogmed lasted ned den kompabilitets-fila og brent på cd, men det fungerer allikevel ikke. Noen som har opplevd lignende, eller har noen tips?

5782586[/snapback]

Finnes vel flere versjoner av SA.

F.eks versjoner der hot coffee-scenen er utelatt. Ikke sikkert emulatoren du har lastet ned støtter den versjonen av SA du har.

Er ihvertfall en del forskjeller på SA-versjonene til PS2. Savegame fra en gammel versjon virker ikke på den nyeste versjonen... :no:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Man opplever kanskje mindre lagg? CPUen og skjermkortet i 360 skal vel være kraftigere enn i xbox? Tviler på at xbox-spill er sperra for en viss ytelse, fordi de er lagd for den gamle xboxen. Hvis 360'en er raskere, (noe den sikkert er) skal det nok lagge mindre, og man opplever kanskje litt bedre grafikk. Du kan teste med en xbox360 med 7.1-annlegg og en 42" HDTV. :shrug:

Edit: Skriveleif

Endret av :P
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...