Gjakmarrja Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jeg har en AMD 64 2,4Ghz 4000+ San Diego Hva kan jeg oppnå med denne cpu, jeg har dette minne: Minne Har lyst på 3Ghz? Hva gjør jeg, er noob i overklokking. Gå inn i BIOS, kan det. Jeg skal klare å endre verdiene viss dere kan si meg ka som skal endres og til ka ? Hva må jeg sette multiplier, HTT, CPU volt, RAM volt til? Hva er stepping? Og er HTT synonymt med hastighet på RAM? Endret 10. februar 2006 av chills Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Sticky tråd her.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=143800 Derfor du ikke ha fått svar tipper jeg, du må bare lese om emnet å finne det ut... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Den tråden der synes jeg er ubrukelig, etter å ha kommet ned litt i første siden så er det bare spm uten svar og OT, skulle vært en bedre guide der det man bør vite står i første post.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå