nietsrot Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Er det noen som vet om et program det jeg kan lage litt "kule" introer? Litt sånn animering e.l. det bør ikke være alt for vanskelig å bruke, og forstå. Endret 13. februar 2006 av torsteinvs Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Adobe After effekts kanskje Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 AE ligg nok under kategorien "litt vanskeleg å forstå", og har ein relativt drøy prislapp i tillegg, so det vil kanskje ikkje vere fyrstevalget. Debugmode Wax er eit gratis program for diverse effektar, kan vere det er godt nok for deg. Elles vil eg tru at ein kan få til ganske mykje i eit vanleg redigeringsprogram med litt fantasi. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Du kan bruke photoshop.bilde for bilde.. lang tid,men du kan gjøre hva du vil. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Du kan bruke photoshop.bilde for bilde.. lang tid,men du kan gjøre hva du vil. 5712405[/snapback] Og folk flest som ikke har Photoshop, kan for eksempel bruke GIMP (helt gratis) eller Photo-Brush (meget rimelig) i stedet. Av rimelige animasjonsprogrammer som egner seg til introer, fortekster o.l. kan nevnes Swish Max (lager Flash som kan konverteres til AVI) og Ulead Cool 3-D, som har 15-30 dagers trial. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette programmet fant jeg på internett og skal laste ned trial http://www.ulead.com/c3ds/features.htm der kan du lage introer 3d objekter +masse annet. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Dette programmet fant jeg på internett og skal laste ned trial http://www.ulead.com/c3ds/features.htmder kan du lage introer 3d objekter +masse annet. 5717263[/snapback] Velkommen etter. Jeg anbefalte Cool 3D i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå