Stian-89 Skrevet 10. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2006 Heisann! Vi skal arrangere lan i vinterferien for litt over 40 personer. Mange av deltakerene har ytret ønske om en Call of Duty 2 compo, men siden jeg ikke spiller dette spillet selv, vet jeg ikke hvordan det er best å "arrangere" det som en compo. Så håper på at noen her kan komme med forslag til hvordan vi kan lage compoen best mulig. Hva er best? 1 on 1, 2 on 2, 3 on 3 osv.. Håper på svar.. The Connection Lan Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2006 Med så få personer tror jeg 2vs2 vil være best, husk å ha en liten map list med små maps da Lykke til! Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2006 Takk for svar! Hvor mange lag (nasjonaliteter?) er det å velge mellom? I en 2on2 match, hvilke lag bør de være? Og bør de spille X antall runder for så å bytte lag eller spille X antall runder i et strekk med det samme laget? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 Du kan velge mellom 3 lag, USA, England og Russland. Det burde vel være som i alle andre compoer vel? At de spiller på samme lag helt til de er slått ut/ferdige. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Du kan velge mellom 3 lag, USA, England og Russland. Det burde vel være som i alle andre compoer vel? At de spiller på samme lag helt til de er slått ut/ferdige. 5641164[/snapback] du har vist glemt Tyskland Endret 21. februar 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Huh? Går det ann og spille som Tyskland? Ah, stemmer det ^^ Har bare spilt SP på 2ern Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Selvfølgelig kan man spille tyskland! Ville vært "litt" teit om man drepte sine allierte... Heh Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2006 Tenkte bare at siden man ikke kunne spille Tyskland i Campaign så trudde dumme jeg at man ikke kunne spille det MP Har spilt CoD MP da der var det jo tyskere, dumme meg Jau, det hadde vært teit å drepe sine allierte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå