Locazor Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har tenkt til å investere i ratt og pedaler til pc'en min. Men det jeg lurte på er om det finnes en pakke som også inneholder clutch og girspak. Hvis ja, hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei. Jeg tror jeg har det du ser etter. har ratt med gass, brems, gir og det du trenger ulempen er at clutchen er ikke ved pedalene. går på usb og fungerer også på ps2. Du får sende meg en mail på [email protected] hvis du er interessert Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Er det bra da? Er det Force Feedback da? For det er jo et must! :razz: Sjekke denne med gir ellers så anbefaler jeg denne eller denne som ikke har gir. Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Fant det jeg lette etter på http://www.actlab.com/race_combo3.htm Får håpe dette hjelper andre som er ute etter en liknende løsning. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 den fra actlabs var jo ganske rå,noen som vet om noen norske webshopper som selger den? Lenke til kommentar
Locazor Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Jeg håper det. Bare portoen alene ble på 580 kr. Noen som vet om det går an å få tak i dette settet i Norge? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 selvfølgelig er det det cappo Force Feedback og masse annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå