:utakt Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Maskinen hang seg skikkelig her, så jeg måtte bruke svenskeknappen (les: av/på) for å tvinge den til å skru seg av. Nå ser jeg at harddiskplassen har krympet med flere hundre MB? Jeg tenkte at det kanskje var blitt opprettet et gjenopprettingspunkt i full fart eller noe, men nei da. Hvor er harddiskplassen min?? Ikke at det spiller så stor rolle, men likevel..? Problemet oppsto like etter at jeg hadde lastet ned en ganske stor spilldemo. Jeg prøvde å kjøre virusscan på den (litt paranoid sånn sett), men da fikk Norman og Windows alt for mye å tenke på og jeg måtte restarte etterhvert. Jeg slettet demoen like etterpå, men det er akkurat som om Windows ikke har fått med seg at den er slettet. Det hjalp ikke å restarte maskinen heller, så nå lurer jeg litt.. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 dersom du nettop lastet det ned ligger installasjonsfilen helt sikkert i temp. et sted... rydd opp der så får du nok tilbake plassen din etterhvert skal du se Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Det er det som er så mystisk. Diskopprydding finner ingenting, og å søke etter filer med endelsen .tmp gir heller ikke resultat. Hvilken mappe skal jeg evt. se i? Er den skjult, må jeg lete litt? Jeg er ikke noen trollmann med Windows.. Lenke til kommentar
zandor Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Merkelig sammentreff. Jeg gjorde nøyaktig samme tingen i dag, jeg også. Slo av pcen ved fysisk å restarte den, men da jeg skrudde den på var en av harddiskene mine borte.. Ikke bare plass, men disken vises ikke, verken på min datamaskin, enhetsbehandling eller datamaskinbehandling.. Kan det være noe av samme problemet? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 Prøver 1 stk. bump før jeg gir opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå