Gå til innhold

Harddiskplass ble plutselig "borte"?

:utakt

Anbefalte innlegg

Maskinen hang seg skikkelig her, så jeg måtte bruke svenskeknappen (les: av/på) for å tvinge den til å skru seg av. Nå ser jeg at harddiskplassen har krympet med flere hundre MB? Jeg tenkte at det kanskje var blitt opprettet et gjenopprettingspunkt i full fart eller noe, men nei da.

Hvor er harddiskplassen min?? Ikke at det spiller så stor rolle, men likevel..?

Problemet oppsto like etter at jeg hadde lastet ned en ganske stor spilldemo. Jeg prøvde å kjøre virusscan på den (litt paranoid sånn sett), men da fikk Norman og Windows alt for mye å tenke på og jeg måtte restarte etterhvert. Jeg slettet demoen like etterpå, men det er akkurat som om Windows ikke har fått med seg at den er slettet. Det hjalp ikke å restarte maskinen heller, så nå lurer jeg litt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig sammentreff. Jeg gjorde nøyaktig samme tingen i dag, jeg også. Slo av pcen ved fysisk å restarte den, men da jeg skrudde den på var en av harddiskene mine borte.. Ikke bare plass, men disken vises ikke, verken på min datamaskin, enhetsbehandling eller datamaskinbehandling.. Kan det være noe av samme problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...