Mr.Anki Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Noen som kan anbefale meg en vift på 8 x 8 x 2,5 cm ? gjerne en link Takker for alle svar... mvh anki Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Jeg vil anbefale SilenX http://www.vendur.no/catalog/index.php?cPath=32_53 Du kan velge med LED eller uten LED. . Det er verdt det vis du vil ha vifter som ikke bråker og som kjøler godt. Har faktisk to selv, har planer om å kjøpe to til Endret 10. februar 2006 av <Viva> Lenke til kommentar
Niri Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det er sant som <Viva> sier, hehe. De er er veldig bra. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Silent x er veldig bra vifter (Som nevnt ovenfor) Eller så har du en del mist vifter: Mist 1(Denne bråker mye, men blåser også veldig bra) Mist 2 (Denne bråker noe mindre, men ikke den samme efekten) Mist 3(Denne er den mist`en som bråker minst, du får den vifta med leds, i blått, grønt og rødt.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Hvis du ikke har et budsjett, ville jeg gått for SilenX, du får ikke vifter med bedre lyd/luftstrøm forhold. Det kontantere alle tester! Men med budsjett, ville jeg sett på Mint viftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå