orcinus Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg skulle hatt en masser vifter, men det blir fort dyrt skal man kjøpe fra f.eks microplex.no eller lignende. Vet noen om en type vifter som er veldig billige. Støy har ikke så mye å si, heller at de suer litt luft en støysvake m.v.h. OrCinUs oRCA Lenke til kommentar
Lego Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Biltema har jo vifter til 50,- stykk, men jeg anbefaler dem ikke. De søyer ikke så mye, men det kommer ikke noe særlig med vind fra dem heller. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Microplex har jo relativt billige 80mm vifter. Zalman med 4 skruer og motstand for støysvak-modus til 84kr per stk, og det er jo ikke så ille :smile: Paps-viftene er jo sinnsyt dyre dah :sad: (men en får jo hva en betaler for esse) Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: On 2001-12-04 23:29, orcinus skrev:Jeg skulle hatt en masser vifter, men det blir fort dyrt skal man kjøpe fra f.eks microplex.no eller lignende.Vet noen om en type vifter som er veldig billige. Støy har ikke så mye å si, heller at de suer litt luft en støysvakem.v.h.OrCinUs oRCA http://www.flexi-data.no har coolmaster 80mm vifter til 43 kr. Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 På http://www.vaagenconsulting.com selger de coolermaster 80*80 og 92*92 for 41,-. eneste negative er at du må forhåndsbetale :sad: [ Denne Melding var redigert av: Frodo på 2001-12-05 16:15 ] Lenke til kommentar
sLoRc Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 noen som vet om noen billige vifter rundtom Haugesund`? Litt dyrt å bestille bare vifter når du handler fra Webshop, pga porto. Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Etter det jeg vet så holder vaagenconsulting til i Haugesund. Står i allefall det på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 vagen consulting er i hgsd! -vet ikke hvor i "byen", men.... det står vel på sia. (nei, jeg mobber ikke HGSD :wink: ) Lenke til kommentar
sLoRc Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 de har lokale i haugesund ja, men har hørt at de har lager i oslo... :sad: Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Quote: On 2001-12-05 22:06, sLoRc skrev:de har lokale i haugesund ja, men har hørt at de har lager i oslo... :sad: Du vet ikke om det er mulig å hente på lageret deres i Oslo? :smile: Lenke til kommentar
TheCh0sen Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Anbefaler ikke å kjøpe billige vifter. Jeg kjøpte 5 vifter til 35kr stk det var 4 mnd siden og nå har jeg en som virker. Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg har bestilt 3 120mm papst vifter(kommer i posten i morgen :smile: ) Disse viftene er av god kvalitet, men de koster endel ja.. uff! *fattig nu* Lenke til kommentar
Espensi Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 De coolermasterviftene som vaagencosulting selger til 41,-. er de samme som de selger på elkjøp til 149,-!!!! Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Burde være bra kavlitet på de coolermaster viftene. Coolermaster lager jo kvalitetssaker, ihvertfal kabinettene deres. :smile: Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-06 22:09, DeltaVifte skrev:Burde være bra kavlitet på de coolermaster viftene.Coolermaster lager jo kvalitetssaker, ihvertfal kabinettene deres. :smile: kjøpte 10 stk coolermaster-vifter fra Flexi-data, tidlig i sommer. de funker fint, ja faktisk bedre enn noen vifter fra jamicon jeg kjøpte fra elfa bare noen uker før. anbefales. (men coolermaster-viftene funker litt dårlig til led-modden:( ) Lenke til kommentar
christt Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hva tror dere om denne da? Enermax Kabinett Vifte 80x80x25mm: - Hastighet er justerbar med medfølgende bryter - Vifte AV/PÅ kontrollert av hovedkort - Kulelager - Støtter Viftehastighetsmonitoring - Gullfarget rist som hindrer inngang til viften Har tenkt å kjøpe et par sånne viss de duger til noe. Ikke akkurat billig... 180,- kr Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Gå for Coolermaster. Billige + kvalitet Lenke til kommentar
christt Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Jobben betaler... :smile: Har Coolermaster regulator? Lenke til kommentar
christt Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Her er valgene jeg har, Komplett.no (pga jobben): - Cooler Master Kabinett Vifte 80x80x25MM - EKL PAPST Kabinett Vifte 80x80x25mm - Enermax Kabinett Vifte 80x80x25mm Hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Gå for Enermax. Den har regulatorer og alt mulig dilldall. (hvis jobben betaler) dessuten er det den som bråker minst :smile: Jeg tror papsten flytter litt mer luft. Coolermaster ville jeg ikke kjøpt hvis jeg skulle kjøpt fra komplett, men andre steder får du 4stk CoolerMaster for prisen av en Enermax/Papst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå