nerd-light Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei! JEg har to cder en med den originale win 98 cden og en cd med win98 se oppgradering på. Det jeg lurte på om det er mulig å smelte disse sammen til en cd ala servicepacks til win 2k, slik at jeg kan holde meg til en cd når jeg innstallerer, det hadde vært mye praktisk og mer lettvint. Håper det går an takker for svar mvh nerd-light _________________ "-- " P3 800 Mhz, 512 Mb ram, 45 Gb HD bla bla bla... [ Denne Melding var redigert av: nerd-light på 2002-09-17 12:47 ] Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Tror det bare skal et lite triks til for at du kan bruke 98se cd'en til å installere fra. Alt jeg trengte med win95 oppgradering var å henvise til en diskett på 3.11 installasjonen min, så lot den meg installere. Det er alltid en vei utenom :smile: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Så det går altså an å bruke en oppgraderingscd med win 98 se på en tom HD ?? jaja kan alltids prøve, siden jeg ikke får noe mer respons her :smile: mvh nerd-light Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 lag en boot disk kanskje det hjelper og henvise til.. Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Ja, du kan installere rett fra win 98se cd'en. Installasjonprogrammet vil bare spørre etter win98 cd'en for å sjekke at du har en fullversjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå