_Ferrari_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei! Jeg har et Cooler Master Cavalier 1. Etter å lest noen utenlandske tester, har jeg funnet ut at dette leveres med vindu i utlandet, men ikke her i Norge. Så mitt rop til dere: Er det noen som vet om et sted der man kan få tak i en dør med vindu i som passer? De har ett på Komplett (til Cavalier 3, men de er jo helt like utenom VU meteret på 1) problemet er at dette er svart, og mitt kabinett er i sølv. Har sendt mail til komplett og han mente det ikke passet heller, men det tror jeg det jeg vil om... Altså, hvor kan jeg få tak i vindu til CM Cavalier 1 i sølv? Mvh _Ferrari_ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Har funnet bare til den sorte versjonen hittil. Har Cavalier 3 sort selv, helt greit kabinett. Endret 10. februar 2006 av kremt Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Hjelper meg fint lite.. det blir ikke pent. Tror det passer, men da burde jeg jo hatt svart kabinett... Noen andre som vet noe om dette? Jeg trenger altså et som er i sølvfarge! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) hva med å kjøpe den i sort og lakkere den? evt lakkere hele greia en helt ny farge? Edit: fikk ikke med meg at det kanskje ikke passer. Har du sjekka dimensjonene? Endret 11. februar 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det passer vel, men det er annen farge, bare. Cavalier 1 og 3 er helt like unntatt at Cavalier 3 mangler lyd-meteret i front. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Kabinettene har helt like mål.. orker ikke sånn lakkstyr. Er det ingen som vet hvor man kan få tak i et vindu i sølvfarge da? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Mulig du kan se på ebay eller noe sånt, kanskje noen legger ut brukte varer der. Kan ikke se for meg det er det helt store utvalget der, men det går an å prøve. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Skal se etter. Tenkte bare at siden Komplett selger et svart vindu, så var det kanskje mulig at noen selger et i sølv også. Både Cavalier 1 og 3 fåes jo i sølv. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hei! Jeg har enda ikke fått tak i dette. Komplett kunne ikke skaffe i annen farge, men de mente at det ikke passet også.... Tror ikke det stemmer men. Jeg har også sendt mail til SHG, Komplett og Microplex. Ingen av dem kunne skaffe det. Sendte også mail til SVC i USA, men de sendte ikke utenlands, usikker på om de hadde det. Er noen av dere der ute som har noen tips om dette?! Jeg vil gjerne ha det vinduet! Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Var jeg deg hadde jeg ikke giddet å stresse med å finne et sånt vindu til nettopp det kabinettet, for det er tydelig at det byr på mye stress med å leite det opp (hvis du i det hele tatt kommer til å finne et sånt vindu). Med mindre du er veldig glad i kabinettet du har nå hadde jeg heller lagt ut rundt 1000-lappen (+-) og kjøpt et nytt kabinett med vindu hvis du virkelig vil ha det, og da være ferdig med den saken. Penger må du jo bruke uansett.... Endret 6. mars 2006 av BrickTop Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Eller en bit med Lexan, nesten gratis det Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Er jo egentlig ikke noe stress, jeg ble egentlig bare messt nysgjerrig da jeg så at komplett hadde et som passa, bare i "feil" farge. Nytt kabinett orker jeg ikke, stress med flytting, og jeg trenger det jo strengt tatt ikke.. Postet her kun for å se om noen av dere her inne visste noe om dette! Kan jo evt. prøve å lage et vindu selv, men jeg er ingen "snekker" Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) vet ikke om det er gjennomsiktig men passer ikke dette http://www.microplex.no/product.aspx?pid=STCT01S&mcat=c128 edit: står bare at passer Stacker kabinettene, tror ikke det er det du har Endret 11. mars 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Passer nok ikke nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå