Gå til innhold

tre tokyobilder, kritikk ønskes

mandela

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig noe fra deg. Liker bildene generellt, men de bærer preg av å være tatt med kompakt (skarphet etc).

Det jeg likte best var det mellom forhenget. Det eneste jeg vil sette fingeren på der, er at jeg ville plassert meg litt mer til venstre. Da ville du ungått det litt forstyrrende kassa-aparatet som stikker frem fra venstre forheng. Kanskje en tur innom Photoshop fikser det.

Suppebildet hadde litt for mye bord, men ok.

S/h bildet er helt greit. Ikke mye å gjøre med det.

Det med bussen hadde ikke blitt så forvirrende uten bussen, men det er vel ikke lett å finne rett tidspunkt i Tokyo (trafikk, mann, trafikk).

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
rotete bilder, alle sammen, eneste bildet som kanskje var litt stilig var bilde, 1. men det er for kornete.
hadde gjort seg med litt konstruktiv kritikk så jeg kan lære noe ;) hva er rotete og hva kan gjøres bedre?

PMnormal, så ikke kassaaparatet før du nevnte det. Lurer også på hvordan suppebildet kunne ha blitt komponert bedre?

angående kompakt-preg, hva er det som gjør forskjellen på kompakt og dslr? tok noen bilder i går med broderns canon 350d og mitt kompaktkamera, samme settings og likevel ser bildene fra dslr mer "levende" ut :shrug:

rent komposisjonsmessig, er dette en bedre beskjæring?

post-1944-1139610020_thumb.jpg

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...