Torrevieja Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg har selvsagt laget en profil fra før av når jeg fikk xboxen og need for speed ! Har spillt på den og kommet ganske langt ! Så idag lagde jeg meg Xbox live konto, men da ble det en ny profil ! Så nå har jeg en gamer profil uten live og en med ! aka 2 ! Og den som er uten er selvsagt need for speed på ! Så hvordan får jeg slått sammen profilene slik at jeg har 1 profil med live og spella på ! Prøvde og slette den ene, men da måtte jeg lage meg en live konto igjen ! Så må jeg starte på nytt med Need for speed på Live profilen da eller ? NB:: OG hvem faen er Fleksnes hehe =) Du har lagt meg til ? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for hjelpen by the way ! Snakkes ! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 noen som veit når Saints Row demoen kommer ? Noen som sier at den kommer snart ! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for hjelpen by the way ! Snakkes ! 5584540[/snapback] Ikke HELT sikker på hva du kan gjøre men, men det du skulle gjort er å gå inn på den profilen du hadde fra før og valgt "Join Xbox Live" Men nå har du allerede registrert en konto på live, har du knyttet denne kontoen opp mot Live Gold eller? Hvis du bare har Live Silver på den kontoen så kan du jo bare slette den profilen og så ta "Join Xbox Live" på den profilen du har achievementsene dine på. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for hjelpen by the way ! Snakkes ! 5584540[/snapback] Ikke HELT sikker på hva du kan gjøre men, men det du skulle gjort er å gå inn på den profilen du hadde fra før og valgt "Join Xbox Live" Men nå har du allerede registrert en konto på live, har du knyttet denne kontoen opp mot Live Gold eller? Hvis du bare har Live Silver på den kontoen så kan du jo bare slette den profilen og så ta "Join Xbox Live" på den profilen du har achievementsene dine på. 5584585[/snapback] ok thx, men det er første gang jeg lager en xbox live profil. Så jeg har 1 månedes gratis Xbox live gull nå på den profilen jeg lagde ! Nei, får vel bare fyre opp Need for speed på nytt da !. Slette gamle profilen og starte opp på Xbox live profilen.. Fett spill, så hvorfor ikke. Men hvorfor er det bare 13GB på hardisken a ? 20 står det på pakka. Formaterte den til og med og enda står det 13 GB av 13 GB. Det er slask DET ! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for hjelpen by the way ! Snakkes ! 5584540[/snapback] Ikke HELT sikker på hva du kan gjøre men, men det du skulle gjort er å gå inn på den profilen du hadde fra før og valgt "Join Xbox Live" Men nå har du allerede registrert en konto på live, har du knyttet denne kontoen opp mot Live Gold eller? Hvis du bare har Live Silver på den kontoen så kan du jo bare slette den profilen og så ta "Join Xbox Live" på den profilen du har achievementsene dine på. 5584585[/snapback] ok thx, men det er første gang jeg lager en xbox live profil. Så jeg har 1 månedes gratis Xbox live gull nå på den profilen jeg lagde ! Nei, får vel bare fyre opp Need for speed på nytt da !. Slette gamle profilen og starte opp på Xbox live profilen.. Fett spill, så hvorfor ikke. Men hvorfor er det bare 13GB på hardisken a ? 20 står det på pakka. Formaterte den til og med og enda står det 13 GB av 13 GB. Det er slask DET ! 5584643[/snapback] De 7 GB går til systemting. Det er litt kjipt at de ikke lagde en 27 GB harddisk og lot oss ha 20 f.eks eller bedre at de kunne lagd en 100 GB harddisk så vi slapp å bry oss i det hele tatt men men. Med harddisk får du raskere ladetider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå