El_PoLLa Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 http://firingsquad.gamers.com/games/pontifex/ link til en review jeg ikke gidder lese, men på toppen der er det en link til chronologic eller noe, siden til pontifex. jeg tror jeg kommer til og kjøpe dette spillet, det er vanvittig gøy! mine broer pleier og ha hundre til to hundre ødelagte deler etterpå og faller sammen noen ganger, og broene er så billige og dårlige overhodet mulig, men toget kommer over og noen ganger hopper det og slikt :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 jeg satte opp ti klokka var over 3 inatt og spilte pontifex demoen, jeg spiller på hard og klarte de første 8 levlene uten at broene får noen broken links :smile: complex greiene var stress, ikke noe gøy i det hele tatt. men nå vil jeg ha hele pointifex, er det freeware? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Stilig spill, har også Across men det er for dårlig grafikk, synd ikke spillet har musikk. Noen baner kan bli meget vanskelige!! Mvh, Stian a.k.a Sargent Fire (going to oslo lan :smile:) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 16:53, skrev Sargent Fire:Stilig spill, har også Across men det er for dårlig grafikk, Akkurat som om det er grafikken som er vesentlig i slike spill... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 16:53, skrev Sargent Fire:synd ikke spillet har musikk. spill mp3 samtidig da vell... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ja det glemte jeg, det er da jeg hører på mine mp3 når jeg spiller slike spill, og til han over Grafikken er ikke det som teller mest men når de viser firkantene tydlig blir Elastomania et hakk bedre! Mvh, Stian Sargent Fire (going to Oslo-Lan :smile:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå