mr messenger Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei... Jeg redigerer to bilder i Photoshop som er wallpapers fra Prisonbreak.no og jeg vet hvordan jeg får teksten inn på det bildet jeg skal ha men jeg vet ikke hvordan jeg skal forstørre teksten.. når jeg drar teksten over i bildetlayeret jeg vil ha det i så blir teksten så liten. Vet noen hvordan jeg kan forstørre teksten? Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 edit-->transform-->disort så er det bare å dra i alle retninger Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 okei.. så da blir teksten større.. skriftstørrelsen altså? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 okei.. så da blir teksten større.. skriftstørrelsen altså? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Prøv da vel? Skader ikke... Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 skal prøve det ut etterpå Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 storken: Teksten blir helt ruggete og dårlig pikselert hvis jeg bruker metoden din. Men blir den sånn når jeg skriver ut dokumentet i CMYK/300dpi? Eller blir den helt klar da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Prøv da vel. Du lærer ikke hvis du ikke feiler, vet du. Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 okei skriv større tekst da vell 300pt eller noe sånt da vel! Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Er det et utkipp du jobber med? eller er det tekst du har skrevet? Hvis du vil skrive det selv så kan du lete etter en font som er lik, det er stor sjanse at noen har en ganske lik eller lik font;) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det er veldig vanskelig å forstørre tekst bra dersom du bare har den klippet ut fra f.eks. en plakat, og den ikke er fra en font. Du vil ende opp med uklare kanter rundt bokstavene ved midnre du er god til å etterbehandle dem. Beste løsninger er nok å finne fonten på nettet. Fonter for kjente serier og filmer er ofte tilgjengelige på nettet rundt om kring. -Stigma Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 et lite googlesøk ga dette resultatet Link håper det var den du leita etter:) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 et lite googlesøk ga dette resultatet Linkhåper det var den du leita etter:) 5586312[/snapback] Der har du den ja, OP. Med en skikkelig font så kan du jo få knallskarp tekst i hvilken som helst størrelse, så dette er den idèelle løsningen. Godt funn Sindre. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå