asolesv Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hjelp! Jeg har kjøpt et gainward geforce4 mx-440 skjermkort med 128mb ram. prøvde å koble denne til tv-en men ble ikke helt fornøyd med billed kvaliteten. har et nytt 32" widescreen tv (mark) uten s-vhs inngang. Bruker derfor en Scart adapter og en høykvalitets s-vhs kabel. Kan kjøre både composite signal og s-vhs signal gjennom denne kabelen. S-vhs blir sort/ hvitt og composite signalet blir i farger, men er uklar. Er det noen som ar en løsning på dette problemet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Merker du noen forskjell på scart 1 og scart 2 kanalen? Lenke til kommentar
asolesv Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Har prøvd begge scartene men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg prøvde det samme på en venns tv. Resultatet er også der at s-video i et scart adapter ikke gir bra resultat Lenke til kommentar
Heia Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Når det gjelder s-video, og bruk av scart adpter må dette være riktig koblet, sjekk denne linken og se hvordan: http://www.whatvideotv.com/articles/frame....102_scart.shtml Nedrst på siden står det om 4 pin mini din s-video, og hvilke pinner luminance og chrominance skal være koblet til på scart adapteret, bruk et multimeter, så finner dere fort ut om det er riktig koblet.. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Inne på nview hvis det er det du bruker, har du meget mange forksjellige instillingsmuligheter. Jeg prøvde meg litt fram der, og fikk fin kvalitet til slutt. Lenke til kommentar
Poppen Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg får ikke valgt clone i nview! Tven står på ved boot og jeg har prøvd ulike drivere(30.82 og 40.72) Har et MSI GF4 mx440 kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå