_Adler_ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hei! Jeg lurer rett og slett om disse platene her kan anbefales: LINK Netshop Skal bruke de til veldig mye forskjellig, også langtidslagring! Trenger noen bra DVD-plater som jeg kan stole på og som man oppnår bra brenneresulatat på. Skal nemlig kjøpe BenQ DW1650 eller DW1655 Er det noen andre DVD-plater (som kommer i stor Cakebox, 50 eller 100) som er bedre enn disse? Det er vel ikke disse Pearl White platene?! Så nemlig at Wesellcd.no har Pearl White plater (DVD-R 8X), og bildet av Cakeboxen ligner mistenkelig mye på Cakeboxen hos Netshop (DVD-R 16 X) jeg linker til Verbatim Pearl White Wesellcd.no Cakeboxen hos Netshop: På den annen side har de også, virker det som, de samme platene som Netshop. LINK Noen som kan få litt klarhet i dette? Endret 10. februar 2006 av _Adler_ Lenke til kommentar
OeO Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 De har verbatim azo platene på wesellcd.com. Det er ikke de platene du linket til, de er 8x, men de har 16x platene der også. Billigere enn netshop. Blir kanskje samme pris hvis du kan hente platene på netshop, og ikke må betale porto, for det må du hos wesellcd.com. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Perl white får du kun som 8x. Derfor kan du (foreløpig ihvertfall) trygt handle 16x platene. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Perl white får du kun som 8x. Derfor kan du (foreløpig ihvertfall) trygt handle 16x platene. 5584537[/snapback] Det var bra å høre, men er disse platene, som linken peker til, bra? Erfaringer? Noen som er bedre? Gjerne plater hos Netshop, da det er der jeg skal bestille dvd-brenner og harddisk. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Verbatim er et sikkert valg. Du vil gjerne ha dvd+r platene da disse kan bitsettes, og brennes med heller ypperlige resultater. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Verbatim er et sikkert valg. Du vil gjerne ha dvd+r platene da disse kan bitsettes, og brennes med heller ypperlige resultater. 5587020[/snapback] Ja, liker DVD+R best, egentlig. Har kun brukt det siden min tidligere brenner, BenQ DW800A, ikke støttet DVD-R og RW plater. Kan du forklare litt grundigere hva du mener med at DVD+R kan bitsettes? Hvorfor blir det bedre resultat pga. det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå