wizardos Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 har nettopp formatert den bærbare pc'en min, men får ikke internetten til å virke. trenger jeg en ny driver til nettverkskortet? eller kan det være andre grunner? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 model/produsent så er det lett og finne på gppgle.com , bare husk og legg til "driver" Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hvis du går ut i Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling vil du se hva som bla. mangler drivere (om det er noen det hele tatt). Hvis alt ser ok ut, må vi prøve andre ting. Du bør utdype litt mer når du sier at internett ikke virker. Har du ADSL? Hvilken Internettleverandør (ISP) har du? Hvordan er du tilkoblet (med kabel eller trådløst) Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 det som mangler er: ethernet-kontroller lydkontroller for multimedia nettverkskontroller PC-modem kjermkort det er desom står med et gult ? ikon forran seg. alle ledninger sitter fint, har chello pluss. men det som er, er at jeg finner ikke navnet på nettverkskortet. det står 1394-nettverkskort. noe mer info som trengs? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 1394 er firewire-kortet ditt. Med Aida32 kan du finne ut fullt navn på alle enhetene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå