fornjot Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Spørsmål jeg har stilt med selv etter å ha hoppa litt rundt her. Hvor seriøst er dette fora?. Er det ikke beregnet for de av oss som ikke har så store datakunnskaper? Det kommer de utroligste svar her når en av oss spør i vår store uvitenhet. Til sine tider blir det gjort narr av folk. . . . . . . Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Du må slutte å hoppe rundt slikt for du får vondt i hodet av slikt. Men seriøst, de fleste gangene folk blir gort narr av har de enten postet feil (som du har gjort med denne posten hører etter min mening under tilbakemeldinger) eller så har de ikke gitt nok detaljer som kan hjelpe til å løse problemet, og den siste grunnen de har bedt om noe som strider mot rettningslinjene. :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: fornjot skrev (2002-09-17 11:50):Spørsmål jeg har stilt med selv etter å ha hoppa litt rundt her. Hvor seriøst er dette fora?. Er det ikke beregnet for de av oss som ikke har så store datakunnskaper?Det kommer de utroligste svar her når en av oss spør i vår store uvitenhet. Til sine tider blir det gjort narr av folk. . . . . . . I off topic er ikke seriøst nei. Du syns svara er merkelige/utrolige, Mangen av spørsmålene er og merkelige. I de andre kategoriene er svara som regel seriøse. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hvis du vil se virkelig dønn seriøse forum så kan du finne et smalt emne på Usenet. Problemet da er bare at det er veldig få som kommer innom. Et så generellt og populært forum som hw.no vil nødvendigvis tiltrekke seg useriøse taggere. Men heldigvis så kommer moderatorene og begrenser skaden. At det kommer noen skarpe svar på "dumme" spørsmål er vel uunngåelig, de som kan lite om data kan som regel også lite om hvordan et forum bør brukes. Man lærer som regel etter hvert. Lenke til kommentar
fornjot Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Kjetil Det er ikke bare i off topic dette skjer. Som jeg sa har jeg hoppet litt rundt, og har intrykk av at det er slik samme hvor jeg er innom. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: fornjot skrev (2002-09-18 07:11):Det er ikke bare i off topic dette skjer. Som jeg sa har jeg hoppet litt rundt, og har intrykk av at det er slik samme hvor jeg er innom. Nja kan ikke si at eg ser så mye av det her på forumet, Vil alltid bli litt. :razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 11:50, skrev fornjot:Hvor seriøst er dette fora?. Er det ikke beregnet for de av oss som ikke har så store datakunnskaper? Et forum kan være seriøst uten at kunnskapsnivået trenger å være så veldig høyt :smile: Jeg vil påstå at forumet er beregna for alle pc-entusiaster / hobbybrukere og dermed tiltrekker forumet seg brukere med varierende kunnskaper. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 11:50, skrev fornjot:Hvor seriøst er dette fora?. Er det ikke beregnet for de av oss som ikke har så store datakunnskaper? Som du roper i skogen får du svar! -ukjent Mangen brukere lager poster med overskrifter som dette: HJEEEEELP!!! SE HER!! TRENGER HJELP ØYEBLIKKELIG!!! Og de får som regel useriøse svar og av og til en del hets, men skriver man i topicen noe ala: -Kjøpte ny ram, men pc'en vil ikke boote Ja, da får du mer seriøse svar. Men vi er jo snille, alle mann her, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå