ATI9550 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Heisann, jeg skulle hjelp en kompis med å installere et spill på datamaskinen hans, og da brukte vi Remote Assistant som på norsk heter Fjernhjelp eller Ekster'n Hjelp. Han bor i Spania og jeg her i norge. Etter at jeg fikset spille til han og disconnecta fra pc'n hannes, klikka d for tastaturet sier han. Han klarer ikke å skrive med tastaturet, om han trykker på A kommer tallet 1 opp istede osv...helt rævva, skjønner ikke ka som skjer Noen som har tips om hvordan jeg kan fikse det her? Har jo prøvd my allerede! Endret 10. februar 2006 av ATI9550 Lenke til kommentar
ATI9550 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Når jeg kobler meg til maskinen hans via remote assistan og skriver på pc'n hans blir skrifta mi riktig, men ikke hannes? ka som skjer? Lenke til kommentar
ATI9550 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Løsnning: Restart pc'n trykk på F8 og velg start maskinen med de siste instillingene som virket Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tipper han kompisen din har bærbar pc...? Såfall så må man trykke FN & Num Lock, for pcn blir låst på NumLock uner fjernhjelp å går ikke av etterpå.... (gammel tråd, men om folk søker på problemet så finner de dette..) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tror dette problemet snart må havne øverst her, Men det er som han oversa , at dette er en laptop hvor numpad ble slått på, antagelig fordi du hadde numpad på når du kjørte remote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå