bjorna Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hei Har i den siste uken merket at jeg ikke får vist pcen på prosjektorene på skolen. Når jeg gjør det som jeg vet skal virke, altså trykke knappen "fn" og "f5", så får jeg ikke bildet opp på prosjektoren. Dette er veldig irriterende når jeg trenger dette til diverse presentasjoner på skolen. Har for ikke så lenge siden, nærmere bestemt rett før jul i fjor skiftet hoveedkort pga en garantisak, sendte den inn og fikk nytt hovedkort på garantien. Pcen er foresten en Acer TravelMate 290E. Det jeg lurer på er selvfølgelig om dere har peiling på hva som er galt? Er det kortet det er noe galt med? Bør foresten nevne at jeg har prøvd på 2 forskjellige prosjektorer, den første fikk jeg opp meldingen "signal out of range" mens på den andre fikk jeg bare standard blå skjerm. Hva er galt? Kan jeg fikse det selv (software problemer) eller må den sendes inn til reperasjon (hardware problemer)? Endret 10. februar 2006 av bjorna Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 har du prøvd med en vanlig skjerm også ? Lenke til kommentar
team_noob Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 eller at du skal sende blidet ut gjennom den porten? utdata til: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Kanskje det er feil innstillinger av oppløsningen? Har du prøvd med nye drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå