kyan Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei! Jeg er på utkikk etter en stillegående og bra bærbar til ca 10000. Ting som vektlegges er: - Bra skjerm - Stillegående - helst ikke mye over 2.5kg Noen forslag? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hm, jeg har iallfall et tips til hva du IKKE bør kjøpe. Iallfall hvis du syns at viftestøy er sjenerende. Både HP, Fujitsu Siemens og Packard Bell har viftestøy som er over gjennomsnittet. Jeg har vært veldig opptatt av dette selv, for laptopen min ligger aldri langt unna der jeg befinner meg. Det viser seg at mange av de nye bærbare med Centrino prosessorer er forholdsvis stillegående. De kraftigste datamaskinene vil nødvendigvis støye mest, fordi hovedprosessor, grafikkprosessor og harddisk produserer varme som gjør at datamaskinen trenger mye kjøling. Jeg har hatt forskjellige bærbare datamaskiner i 7 år. Mitt siste kjøp er en Dell Inspiron 6000 som jeg har hatt i bare 4 dager. I forhold til datakraften i den, er dette den mest stillegående datamaskinen jeg har hatt noen gang! (2 GHz cpu , 1 Gb ram, 100 Gb disk 5400 rpm, 128 Mb grafikkort) Lenke til kommentar
toranv Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Toshiba Satelite M70-144 Kjempemaskin. Har en selv og vet at de andre med den maskinen er like fornøyd som meg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå