Joachim_F Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Lighthouse Interactive har nå gitt ut en demo av eventyrspillet Keepsake, som har hentet inspirasjon fra den klassiske Kyrandia-serien. Les mer Lenke til kommentar
Blib Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hmm. Ikke helt hva jeg hadde håpet på. Litt kjedelig, veldig dårlig voiceover og av en eller annen grunn kunne jeg ikke "gå", jeg bare teleportet til det området jeg trykket på. Litt for "førstegangs-adventure" for meg tror jeg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Vil ikke si meg helt enig der. Er lenge mellom "pek og klikk" spill og enda lengre mellom de gode. Spillet hadde selvfølgelig en del skjønnhetsfeil, og var vel kanskje ikke på høyde med f.eks Den lengste reisen, men likevell en fullverdig kandidat for noen timers underholdning. Tror kanskje jeg blir å investere i dette. Virket litt interesangt og hadde en fin historie i demoen. Jeg gikk nå hele tiden og teleporta aldri. Lyden var nå så som så, du hørte hva som ble sakt, men husk nå på at dette er en demo. Kanskje det ferdige spillet blir noe annet. Tror nok i alle fall jeg skal investere i det, som sakt. Likte det jeg så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg