JiGGe Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei kan dere hjelpe meg litt? http://www.team-reef.moo.no Jeg har tenkt til og legge til en iframes nederst til høyre (news) Og der har jeg tenkt til og ha linker. men vis man har linker der så åpnes det bare i den boksen jeg vil gjerne at det skal komme en helt ny side... Men det skal ikke åpnes nesten som en pop-up vis du kjønner. Takk for alle svar Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Vil du den skal dukke opp en heeelt nytt side? Eller vil du den skal dukke opp i midten? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 i midten... Det kan godt være en ny side. men ikke i et nytt vindu. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Regner med at du allerede veit metoden: target="_blank" Lag en iframe til i midten, men at du navngir den. F.eks: <iframe src="midten.html" name="Hoved">Her kommer midten</iframe> Nyheter: Du har da linken: <a href="#" target="Hoved"></a> Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Men der har jeg jo vanelig skrift som ikke skal være i iframes... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Men der har jeg jo vanelig skrift som ikke skal være i iframes... 5583886[/snapback] Da fjerner du dem, og legger det inn i f.eks midten.html Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Synes jeg virka litt invikla og gjøre... det går ikke ann og gjøre på en annen måte? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Nei, det er ikke inviklet..enkelt. Jo, det går ann.. la linkene åpne i en nytt side :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå