Sweet Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 hey .. opplevde i dag at maskinen min krasja... hørte et klikk og maskina slo seg av.. trur kanskje en skrue har ligget bak hovedkortet.. :S faen.. men viftene snurrer, og diskene spinner opp, så fremt jeg ikke har IDE kabelen i.. tror dere at det bare er kortet som har tatt føyka?? jeg har ikke no socket a og teste cpu i hjelp? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Kanskje det er strømforsyninga som har blitt skadet? Prøv clear cmos. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 prøvd clear cmos og tatt ut batteriet, funker ikke.. harddiskene spinner uten at jeg har i IDE kabelen til hovedkortet. altså, de er koblet til diskene, men ikke til hovedkortet. så er det hovedkortet som er tatt? eller har ALT gått føyka? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 tror det er harddiskene.. spinner de rundt bare når PC'en blir slått på eller fortsetter den etter at den har blitt slått på OG stått på i noen minutter? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 om jeg bare kobler fra harddiskene, sånn at de bare for strøm, så spinner de hele tiden.. men om jeg setter i IDE kabelen så starter de ikke en gang... er det kortet eller er det diskene? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 ja forresten, jeg har også en dvd brenner, den var ikke koblet i da uhellet skjedde, men når jeg setter i IDE kabelen på den og strøm kabelen, så starter ikke den heller. åpner seg ikke, og hører bare "brum, brum brum" som om den prøver og spinne opp plata men klarer ikke.. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det er enten eller. Jeg er ikke sikker, det kan være begge også.. hmm Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Får du skjermbilde? Sjekk at alle ledninger er koblet riktig. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 nei jeg får ikke skjermbilde... trur hele hk har gått i dass :S Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 tested med en annen disk nå.. og den snurrer heller ikke med IDE kabelen i. så da må det vel være kortet som har dassa seg? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har du prøvd med annen IDE-kabel? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 jepp, prøvde det også.. fungerte ikke det heller.... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Hvor i landet bor du...? Jeg har et socket a hk liggende.. som du kan teste CPU i.... Hvilken cpu har du? er litt usikker på om hk mitt støtter cpu over 2000+... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 jeg har allerede kijøpt et hk... jeg har en 3200+ cpu. fsb 200.. men det er greit, så lenge jeg får tak i nytt kort. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 hah fy faen! cpu hadde tatt kvelden ogsåå . hevlete tenkte jeg det ikke.. satt og sa det til meg selv i går; "ja når jeg setter inn det kortet her så er det sikkert ikke det som var fucka allikevel" så nå har jeg bestilt en 1800+ også... jaja whatever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå