Gå til innhold

Stuck i COD2 (X360) [Problem Solved]

bas

Anbefalte innlegg

Damn, prøver å runde COD2 på Veteran, men har et problem der hvor man skal bruke antiluft-skyts på flyene midt på "torget" omringet av snipere på alle tak.Problemet er at jeg kom til et checkpoint hvor jeg ikke har nubbsjangs til å rekke fram til "gunnern" før det første flyet har bomba hele greia, hakke sjangs uansett hvor kjapp jeg er og hvilken rute jeg velger. Needless to say, så er jeg stuck her i ingemannsland siden jeg starter på siste checkpoint igjen.

Spørsmålet er om det på noen måte er mulig å starte fra valgfritt checkpoint, eller må jeg restarte hele mission (noe jeg virkelig ikke har lyst til) :cry: Synes forøvrig det er helt skrudd at man kan få checkpoint et sted hvor man ikke har sjangs til å klare neste :mad:

Alt var så mye enklere på normal difficulty :)

Endret av bas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Damn, prøver å runde COD2 på Veteran, men har et problem der hvor man skal bruke antiluft-skyts på flyene midt på "torget" omringet av snipere på alle tak.Problemet er at jeg kom til et checkpoint hvor jeg ikke har nubbsjangs til å rekke fram til "gunnern" før det første flyet har bomba hele greia, hakke sjangs uansett hvor kjapp jeg er og hvilken rute jeg velger. Needless to say, så er jeg stuck her i ingemannsland siden jeg starter på siste checkpoint igjen.

Spørsmålet er om det på noen måte er mulig å starte fra valgfritt checkpoint, eller må jeg restarte hele mission (noe jeg virkelig ikke har lyst til) :cry: Synes forøvrig det er helt skrudd at man kan få checkpoint et sted hvor man ikke har sjangs til å klare neste  :mad:

Alt var så mye enklere på normal difficulty  :)

5583680[/snapback]

har du prøvd alt så må du nok begynne på nytt, men trenger jo ikke spille hele mission på nytt, bare den delen fra missionet du nå ikke har greidd

Lenke til kommentar

Kan hende jeg blander missions og level, men når jeg valgte restart level så måtte jeg ta alt fra begynnelsen igjen, starta altså der hvor det er bakholdsangrep i den trange passasjen man kjører inn i med lastebiler hvor man så skal gjennom porten etterpå.

Det hjelper jo ikke starte på nytt med bare det siste jeg ikke har greid, det er jo siste checkpoint hvor jeg ikke rekker fram til gunnern.Må vel sannsynligvis starte på begynnelsen av dette "brettet" igjen, surt, surt, surt :(

Endret av bas
Lenke til kommentar

Måtte bare bite i det og starte på nytt, men nå fikk jeg checkpoint innenfor rekkevidda til gunnern i hvertfall så da er den saken fiksa.Har nå gått i land på stranda og klatret opp fjellsida :D

Rimelig hektisk spill på veteran ja!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...