Monique Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Mye negativt om Chess for tiden, og ikke så mye positivt om butikken GSM heller etter som jeg har fått med meg? Derfor vil jeg passe på å gi både Chess og GSM en stjerne i margen. Jepp, jeg mener også at Chess burde vært mer ærlige og rett frem i overøringen som de nå driver med. Jeg mottok jo også et slikt brev, og sms. Jeg hadde ikke noe i mot å å bli overflyttet hvis det var slik at dekningen på netcomnettet var like bra eller bedre enn hva telenornettet er her jeg bor. Jeg sendte en forespørsel - mail - til Chess om hvordan dekning var her. Prøvde også å ringe men var så langt ut i køen at jeg ikke gadd å sitte der å vente. Det nærmet seg datoen for overflytting og jeg sendte derfor en ny mail hvor jeg sa at det begynte å haste med å melde fra til dem og om de kunne sendte kart og beskrivelser på dekning i forhold til telenornettet. Ganske raskt kom mail tilbake til meg med ordlyden: "Hei! Takk for din henvendelse. Vi har nå kansellert din overføring til Netcom sitt nett, og det betyr at du fortsatt vil beholde dekningen med Telenor. Du kan bruke følgende link for å sjekke dekningen i området du bor: http://dekning.netcom.no/ekstratynn/?versi...d=kommundenavnl Vi ber deg ta kontakt igjen hvis du finner ut at Netcom dekning vil fungere fint der du bor. Vennlig hilsen xxxxxx Chess Kundeservice" De stoppet altså overførselen min selv om jeg ikke ba om det, samt at de sendte med link til kart. Synes dette tross alt var en veldig grei og servicefyldt måte å gjøre ting på. (til opplysning så ser netcomnettet ut til å dekke godt her jeg bor og jeg vil derfor la meg overføre uten problem etterhvert hvis det er tilfelle) Ang. GSM Kjøpte en SE k750i og hørte rimelig raskt litt skurring og "klukking" i høyttaler. Den hang også slik at jeg ble anbefalt å oppgradere. Spurte GSM - mail - om det var greit å oppgradere selv og sa samtidig fra om skurringa i høyttaler.(jeg sa jeg ville se ann fordi jeg trodde det kunne være Chess sin feil siden det har skjedd litt rariteter på mitt sim i forbindelse med flyttetiden nå) De sendte mail tilbake om at oppgradering var greit, jeg skulle si ifra om det funket. Når det gjaldt skurringa så mente de det måtte være feil på telefonen og at de ville sende meg en returkonvolutt slik at de kunne behandle telefonen som en DOA sak. (defekt on arrival) Jeg sendte avårde telefonen og finner raskt ut at jeg har glemt å sende med laderen. (på brevet i returkonvolutten så står det utrykkelig at alt av innhold må følge med for at en skal ha mulighet til ny telefon) Jeg ringer dem i dag, får prate med ei koselig jente, forteller om laderen, hun takker så mye for at jeg sa ifra - hun hadde ikke oppdaget at den var borte - og at ny telefon allerede var sendt ut til meg. Klart jeg bør ha ny telefon da den jeg hadde jo er helt ny, men servicen jeg har møtt disse dagene synes jeg er veldig bra. Hyggelige folk både på mail og telefon, rask behandling og ingen problemer med bytte til ny telefon. Så alt er ikke negativt med denne butikken nei. Så, da har jeg fått sagt mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå