Gå til innhold

Verdens Beste Bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En perlerekke med sterke bilder innen presse og reportasjefoto her. De viser at teknisk perfeksjon ikke er det som skiller et godt bilde fra et dårlig. Mitt blødende hjerte for Afrika fikk nok en gang føde i bildet fra Niger. Katastrofen det landet er i må vi ikke glemme her i vesten. Glad Uganda er et fredelig sted uten hunger eller stor nød, for da ville jeg funnet det nødvendig å ta slike bilder selv. Det tror jeg ikke jeg har mage til.

Lenke til kommentar
Årets bilde må jeg si vant fortjent.. Det satte en støkk i meg. Ellers var det mange glimrende bilder.

5584416[/snapback]

Ja, naturkatastrofene i Niger de siste årene må ikke bli glemt. Jeg gråter hver gang jeg ser bilder derfra. De stakkarene er trengt opp i Sahara, uten naturressurser. Hele Afrika er opptatt av deres skjebne. Hele tiden ble det gitt penger fra de mer heldige landene i Øst-Afrika da jeg var der, og de trenger pengene selv. Har du ikke fått støttet dem enda, finnes det sikkert organisasjoner i Norge også som samler inn. Støtt Niger nå! De er verdens mest uheldige folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...