-sparks- Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 er stygt redd for at dette kan gå galt tenk på andre spill hvor atari har gått tom for penger, som f. eks boiling point. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 du kan bruke 360 kontroller på pc. enten den med tråd, eller kjøpe ladeledning til den trådløse. eneste du bør/må gjøre er å laste ned drivere, og de mener jeg at man skal finne på microsoft sine egne sider. 5596999[/snapback] Er fullt klar over dette,og eg spillte også med denne,tror ikkje driverene var max siden flere knappen ikkje fungerte.Men eg har til over for vilspill på data,siste "store" spillet for meg var NFS Porsche 2000,for et spill. Eg kommer aldri til å kjøpe bilspill igjen på data, for meg er det konsoll sok gjelder. PGR3 greidde å vekke guttungen i meg som elsket bilspill tilbake på PS1 og N64 Og dette takker eg stort for. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Dette var forsåvidt gode nyheter, nå er jeg spent om grafikken blir likens på pc og xbox360.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 du kan bruke 360 kontroller på pc. enten den med tråd, eller kjøpe ladeledning til den trådløse. eneste du bør/må gjøre er å laste ned drivere, og de mener jeg at man skal finne på microsoft sine egne sider. 5596999[/snapback] Er fullt klar over dette,og eg spillte også med denne,tror ikkje driverene var max siden flere knappen ikkje fungerte.Men eg har til over for vilspill på data,siste "store" spillet for meg var NFS Porsche 2000,for et spill. Eg kommer aldri til å kjøpe bilspill igjen på data, for meg er det konsoll sok gjelder. PGR3 greidde å vekke guttungen i meg som elsket bilspill tilbake på PS1 og N64 Og dette takker eg stort for. 5597521[/snapback] er egentlig enig, til en hvis grad. noen bilspill er best på konsoll uansett. som GT4 og PGR3, mens andre, som NFS serien og crashday gjør seg best på pc. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Syns forøvrig BFs spille hører til på konsoll også, likte overhodet ikkje Undegrounds spillene.Dog skal det siest at eg ikje har testet disse på konsoll,sikkert det samme der også. Det var rett og slett spillene som ikkje appelerte til meg Men da skal ikkje eg gå meir OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg