Joachim_F Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Atari har røpet at det neste Test Drive-spillet ikke lenger er Xbox 360-eksklusivt, samtidig som de har fortalt at selskapet er i store finansielle problemer. Les mer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Råfett, dette er et spill jeg skal ha meg Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jaaa!! Konge! Slipper å kjøpe 360 bare for å spille ett spill da Synd det ser ut til å gå til helvette med de da. Har jo kommet en del bra fra de den siste tiden Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 YES! Vurderte å kjøpe meg Xbox 360 for å spille dette spillet! Men nå kan jeg bruke pcen min isteedet! :!: Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 fint at de skal gi ut spillet til pc også, men jeg tror nok jeg fremdeles velger å kjøpe det til xbox 360. med mindre jeg kjøper meg en 360 kontroller (m/ledning) for å bruke på dataen da....vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 MMO-racing? :O 5583478[/snapback] Yess! Endelig ett mmo spill jeg kommer til å elske og kansje forsvinne helt bort i Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Dette er en nyhet jeg har venta på å få høre siden jeg hørte om spillet! Hadde faktisk tenkt å kjøpe meg en XBox-360 bare for å spille dette spillet! Men nå kan jeg spille det på PC'en.. er så utrolig glad! Men merka en ting i artikkelen.. Det stod spillet vil komme mellom april 2006 og mars 2007. Skal det stå 2007 på slutten der, eller er det en skrivefeil? Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Men merka en ting i artikkelen.. Det stod spillet vil komme mellom april 2006 og mars 2007. Skal det stå 2007 på slutten der, eller er det en skrivefeil? 5583662[/snapback] Det er korrekt slik det står i artikkelen. Det neste finansåret til Atari strekker seg fra april 2006 til mars 2007, og det er i løpet av den perioden de vil lansere spillet på PC. Mars er før april, så det faller på sin egen urimelighet å skrive "fra april 2006 til mars 2006". Xbox 360-versjonen lanseres til sommeren. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Dette er en gledens dag. Ikke bare har jeg blitt kvitt min eneste grunn til å bruke opptil 3000 kroner på en Xbox 360, men også fått meg enda en grunn til å kjøpe ny PC. Jeg har okså fått følelsen av (gjennom den siste tiden) at de beste rattene kommer til PC, da det er her bilsimulatorne som regel har sitt hjem. Uansett, jeg gleder meg vilt. Jeg har midlertid et spørsmål. Og det er om det vil bli månedsavgifter på PC-versjonen. For jeg regner med at PC-serverene ikke hostes av Micorsoft sine Live-servere. Men hvca vet vel jeg? Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Glimrende! Da sparte vi utgiftene til en 360. Men presset til å kjøpe en ny PC økte en del hakk:) Kommer uansett til å vente med ny maskin til etter lanseringen da har jeg forhåpentligvis no mer cash. Da har jeg jo også lest omtalene av spillet. Tenk om det blir skikkelig dritt? Nei, tørr ikke tenke tanken en gang. Må jo bli masse morro dette her. Får håpe det går ann å slå av og på muligheten til å kollidere med andre spillere. Er den alltid på er det nok mange fjortisser som gleder seg til å ødelegge spillopplevelsen til oss andre. Er den alltid av vil det også ødelegge spillopplevelsen ved att man istedet for å kjøre forbi en man tar igjen bare kan kjøre rett gjennom osv. Snakker forresten om frikjøringsmodusen. På banene må jo kollisjon være aktivert hele tiden. Gleder meg! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det jeg gleder emg til er å kjøre sikksakk mellom alle bilene med en motorsykkel Ellerbs bør jo kollisjon være akrivert hele tiden. Så kan man heller kicke de som skal ødelegge hele tiden. F. eks en funksjon for filmopptak man kan sende til noen admins etc. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ja nå slipper jeg å reise til kamerater for å teste det DATA forever Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Stygt redd for at ATARI går i dass før release. Og så snapper f.eks EA, eller ACTIVISION det opp, ødelegger alt- og releaser det. Håper for all del Atari fikser ny kreditt! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Om det rattet til ps2 som kan svinges så mye (driving force pro elns?) kan bukes på pc? uansett er dette en lykkelig nyhet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Om det rattet til ps2 som kan svinges så mye (driving force pro elns?) kan bukes på pc? uansett er dette en lykkelig nyhet 5593710[/snapback] Det rattet du snakker om kan brukes på PC ja, har et slikt selv, og brukte det til f.eks Live for speed den tiden jeg spilte det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Om det rattet til ps2 som kan svinges så mye (driving force pro elns?) kan bukes på pc? uansett er dette en lykkelig nyhet 5593710[/snapback] Det rattet fungerer faktisk bedre på PC synes jeg. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 (endret) Kjøpte meg ett PS2 ratt for en tid tilbake, var ikke pro utgaven. Er blått uten den girkula, er sånne girpedaler på rattet. Det funker utmerket på PC det også, selv om det sto på esken att det kun var til PS2. ForceFeedback funker utmerket også. Var den eldre versjonen av dette: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10479 Edit: Noen som har hørt noe om en Demo i nærmeste fremtid ? Endret 12. februar 2006 av CoreTEC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Syns dette spillet ser meget intressant ut,kommer ihvertfall til å følge med på dette fremover Det blir ihvertfall å kjøpe det til 360,da eg ikkje har planer om å kjøpe meg noe rett og pedal sett til PC. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 du kan bruke 360 kontroller på pc. enten den med tråd, eller kjøpe ladeledning til den trådløse. eneste du bør/må gjøre er å laste ned drivere, og de mener jeg at man skal finne på microsoft sine egne sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg