Gå til innhold

Portrett: Hair (Spontanshot)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, det var et uvanlig tett utsnitt. Vakre øyne og flott hår. Likte den sterke kontrasten i bakgrunnen, men denne gangen syntes jeg det gikk litt langt i utsnitt. P.gr. av det vakre jeg ser, blir jeg nemlig nysjerrig på resten av ansiktet også. Kanskje det ville gjort seg hvis du hadde valgt en mer dramatisk s/h-effekt, uten tint og med mer kontrast. Da hadde kanskje det spesielle utsnittet hatt mer berettigelse.

Lenke til kommentar

Likte den siste versjonen best, men det har for mange svakheter for at jeg skal kunne skikkelig like det.

Noe som jeg synes er viktig med portretter er kontakt med modellen og det får jeg ikke på dette bildet. Synes at blikket skulle være vendt mot kamera. Ansiktsutrykket er nøytralt.

Bildet virker mye forstørret slik at det blir litt diffust. Får nesten ett inntrykk av at det ikke er i fokus. Mangler detaljer.

Men liker komposisjonen og hvis dette bildet har vært mer klart og hadde hatt mer tydlige detaljer så hadde jeg likt det mye bedre. Gjerne helt hvit bakgrunn og kraftigere kontrast. Litt lek med "curves" kanskje. Og neste gang med blikket rett i kamera.

Endret av stoners
Lenke til kommentar
Likte den siste versjonen best, men det har for mange svakheter for at jeg skal kunne skikkelig like det.

Noe som jeg synes er viktig med portretter er kontakt med modellen og det får jeg ikke på dette bildet.  Synes at blikket skulle være vendt mot kamera. Ansiktsutrykket er nøytralt.

Bildet virker mye forstørret slik at det blir litt diffust. Får nesten ett inntrykk av at det ikke er i fokus. Mangler detaljer.

Men liker komposisjonen og hvis dette bildet har vært mer klart  og hadde hatt mer tydlige detaljer så hadde jeg likt det mye bedre. Gjerne helt hvit bakgrunn og kraftigere kontrast. Litt lek med "curves" kanskje. Og neste gang med blikket rett i kamera.

5594552[/snapback]

Vanskelig å få til slikt når modellen slenger på hodet og man bare trykte på utløserknappen i riktig øyeblikk.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...