Raz Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei, jeg har 4 8cm vifter som drar luft inn og ut i maskinen min. I tillegg har jeg ei vifte i døra på kabinettet. Etter noen uker i drift ser jeg at det samler seg mer støv i maskinen en det gjorde før. Finnes det noe "filter" man kan kjøpe og plassere foran viftene sånn at støvet ikke blir sugd inn i maskinen? -Raz Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 http://www.microplex.no f.eks Lenke til kommentar
umy Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 bruk moradi elelr kjærsten din sine strømper tips, klipp i enden av strømpa, nede ved tærne, så kan du bare tre strømpa over vifta, og voila ikkeno mer støv i pcn Lenke til kommentar
Raz Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Takk, akkurat bestillt :wink: Lenke til kommentar
muv Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 11:25, skrev umy:bruk moradi elelr kjærsten din sine strømpertips, klipp i enden av strømpa, nede ved tærne,så kan du bare tre strømpa over vifta, og voila ikkeno mer støv i pcn seriøst fønker det? mener du san tynne greier? må gå å spørre mamma om jeg kan få "låne" noen strømper Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jif Tørrmopp. Mye bedre enn strømper! Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>Den 2002-09-17 11:25, skrev umy: bruk moradi elelr kjærsten din sine strømper tips, klipp i enden av strømpa, nede ved tærne, så kan du bare tre strømpa over vifta, og voila ikkeno mer støv i pcn </BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> seriøst fønker det? mener du san tynne greier? må gå å spørre mamma om jeg kan få "låne" noen strømper Det virker, men jeg måtte strekke ut strømpen helt max, ellers så klarer ikke viftene å suke luft gjennom strømpen Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 det er derfor man bruker jif mopp. Det er mye enklere Lenke til kommentar
sten Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Som sagt damestrømpe er bra, ellers kan man bruke det stoffet som er på slike "solbeskyttere" som man bruker til bilvindu til barna baki, sånne som henges opp med sugekopp. dette kan med fordel festes enkelt med borrelås feks. visse typer høytaler stoff er også bra. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Mekk deg en lufttett kasse med vakum i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå