Gå til innhold

Hva ser dere på når dere velger en webshop ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett er bra inntill du får mer enn en retur etter det har alt vert bare ræva, har handlet min siste vare der og jeg handler for mange tusen i året

Psdata derimot leverer superraskt og har en fantastisk service,fikk vare med feil de sendte ny i overnatten pakke slapp og vente til de hadde fått feilvaren tilbake, så psdata er den jeg har suverent best erfaring med

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-17 11:21, skrev Cappo:

Bra service

Komplett.no er ALT dette.
:grin:

Komplett."idiot".no??

De er så DUMME SOM DET GÅR ANN OG BLI.

De er de eneste jeg har opplevd som vil krangle med kunden fordi de TROR de har rett isteden for og hjelpe kunden. De er JÆVLI treige med kreditering også (3uker). De påstod engang at det "online angrefrist systemet" deres var fullt lovlig og at angrefristen bare var 14 dager siden de hadde dette.

Det er IKKE sant......angrefrist skjemaer SKAL være standard skjemaer som er utstedt av BFD (Barne og familie departementet), dette er noe som Komplett.no IKKE har.......men de gjør deg jo på en måte en tjeneste da siden de selv sørger for at angrefristen din varer i 3Måneder.

Microplex.no derimot er flinke med dette, de sender med et slik skjema og de krangler IKKE med kunden når han/hun har noe og klage på osv.....

Lenke til kommentar

www.flexi-data.no Fordi jeg bor i bergen og jobber like ved lokalene til Flexi, slipper jeg porto osv :smile:

Ellers så bruker jeg www.microplex.no Fordi det er rask leveringstid og knallbra service. De svarer på mail før jeg får sendt den :smile:

Og selvfølgelig også fordi jeg får den kjempegode sitronkaramelldropsen med.. Skulle bare fått en drops pr ting man bestilte, ikke pr bestilling, for de er så sinnsykt gode. Noen som vet om de selger disse dropsene i butikken ?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 13:18, skrev Eurofighter:

Komplett."idiot".no??

De er så DUMME SOM DET GÅR ANN OG BLI.

De er de eneste jeg har opplevd som vil krangle med kunden fordi de TROR de har rett isteden for og hjelpe kunden. De er JÆVLI treige med kreditering også (3uker). De påstod engang at det "online angrefrist systemet" deres var fullt lovlig og at angrefristen bare var 14 dager siden de hadde dette.

Det er IKKE sant......angrefrist skjemaer SKAL være standard skjemaer som er utstedt av BFD (Barne og familie departementet), dette er noe som Komplett.no IKKE har.......men de gjør deg jo på en måte en tjeneste da siden de selv sørger for at angrefristen din varer i 3Måneder.

Microplex.no derimot er flinke med dette, de sender med et slik skjema og de krangler IKKE med kunden når han/hun har noe og klage på osv.....

Hva er ditt problem da? Har handla hos Komplett over 20 pakker til en samlet verdig over 40000 kr. Har fått et defekt Abit KR7A som jeg sendte tilbake etter et par dager. Tok et par dager, og vips! så hadde jeg fått et nytt.

Også kan dere vel for svarte slutte å kjøpe ting dere i utgangspunktet ikke vil ha, så slipper du problemer overhode. Det hjelper heller ikke med en sånn holdning som du viser her. Online er Komplett bra, litt verre med butikkene rundt om, men det er ikke Komplett.no sin feil.

Microplex er en kjempebutikk. De har det meste av Casemod stæsj, nå snart LCD også.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-20 23:14, skrev fUsiOn:

er vel bare du som ikke gidder å se om de har alt på lager.

Komplett er topp.. en bra webshop.. har handla for en del tusen der og har aldri hatt problemer..

Og ja.. 2-4 dager er kjapp levering.

Alt var seff på lager, men eg gadd ikkje meir av komplett.. GAME OVER!

dei for store og GIDDER **** ikkje jukke ut ein pakke innen 14 dager...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-24 13:57, skrev Cappo:

Hva er ditt problem da? Har handla hos Komplett over 20 pakker til en samlet verdig over 40000 kr. Har fått et defekt Abit KR7A som jeg sendte tilbake etter et par dager. Tok et par dager, og vips! så hadde jeg fått et nytt.

Også kan dere vel for svarte slutte å kjøpe ting dere i utgangspunktet ikke vil ha, så slipper du problemer overhode. Det hjelper heller ikke med en sånn holdning som du viser her. Online er Komplett bra, litt verre med butikkene rundt om, men det er ikke Komplett.no sin feil.

Microplex er en kjempebutikk. De har det meste av Casemod stæsj, nå snart LCD også.

Jeg har ikke noen problemer, det er bare at Komplett er så dumme at det går ikke ann.

Jeg handla fra web-shop. Du sier at en ikke trenger og bestille varer en ikke vil ha?? Jeg ville ha varene, men når ca 50% av varene ikke fungerer så vil jeg IKKE ha dem, bruk de små grå da.

Dessuten, det jeg sikter til er igrunn ikke at de har dårlig leveringstid eller noe, det er at de er IDIOTER som absolutt skal krangle med kundene sine......og krangle med kunder i 2 dager for at kunden skal få sende tilbake varene sine (innen for en angrefrist på 3måneder) så har de INGENTING de skulle ha sagt. Og at det tar dem 3 uker med kreditering av penger, det er LITT i treigeste laget da når dette kan gjøres på 3-4 dager.......

Greit nok at andre kansje synes de er bra, men jeg handler ikke mer hos dem enda iallefall, gir dem kansje en ny sjangs neste gang jeg handler online.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...