fmunir Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei, Hva ser dere på før dere handler fra en webshop ? Hva telles? Jeg vil ha så mange som mulig svar. Mvh FM Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 ... hva slags biler som står parkert utenfor ... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Pris, at pakken kommer fort, bra service, bra utvalg, pålitelige... Komplett.no er ALT dette. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Om man får med et drops eller ikke! microplex.no er geniale Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Dan Hansen har mange gode kommentarer. Jeg har valgt Komplett.no fordi jeg kjente en som handla der flere ganger og hadde aldri problemer med leveringen dems eller servicen. Og det er det du bør se på syns jeg. Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg ser på pris og utvalg, komplett har best utvalg og de er størst. Garantert en seriøs bedrift. Liker også psdata, men de flasha menyene skaper, for meg, et litt useriøst preg. Komplett er rent og pent. Se på pris, utvalg, seriøsitet. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Utvalg, først og fremst. Webshoppen må ha alt jeg skal ha, gidder ikke bestille flere steder. Deretter pris, så service og seriøsitet. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Sidene må funke i Opera og dei må ha bra utvalg og greie prisar. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Prisene må være sympatiske, og varene må ha fyldig med informasjon. Dessuten må webshoppen være oversiktlig og pen å se på. Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Om dei har info om skjermkort og liknande. Slik som databutikken.com.. ikkje har. Og prisar, service og design på sida. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hardware.nos Webshopguide kan være et nyttig hjelpemiddel. Det er selvsagt viktig at butikken yter god service, men det hjelper jo ikke hvis de ikke har de produktene du er ute etter. Prisen blir vel gjerne utslagsgivende for mange. Det er kanskje viktigere å vite om butikker som man ikke bør velge... LeD Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Les på forumet!!!!!!! Sorter deretter etter smak og egen oppfatning! Prøv deretter å kontakte en aktuell butikk!......Om en bedrift svarer på forumet, så teller det positivt for meg!....(Har bare sett Microplex så langt.......god reklame!) Prisen.......men først når du virkelig har fått varen, VET du om det egentlig var billig! Se innlegget om leveringstid! [ Denne Melding var redigert av: nattogdag på 2002-09-19 10:38 ] Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 11:17, skrev Dan Hansen:... hva slags biler som står parkert utenfor ... .......men alle prioriterer IKKE bil heller!........JEG TROR IKKE MAN KAN SE PÅ BILENE OM DET ER EN BRA BUTIKK! Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det bør stå dårlige biler utenfor. Står det BMWer og Ferrarier så beregner de seg kanskje litt for mye profitt = dyr webshop. Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 10:36, skrev Signatur:Det bør stå dårlige biler utenfor. Står det BMWer og Ferrarier så beregner de seg kanskje litt for mye profitt = dyr webshop. Dårlige biler.....bedriften går dårlig eller er NY.....lav fortjeneste....lave priser......Hvor lenge? Dyre biler....bedriften går bra......høy fortjeneste....Dyrt! (billig = ugler i mosen! Mange som går konk kjører dyre biler!!!! Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 seriøsitet, utvalg og pris. og liker du en webshop, bruk den .... Komplett er best etter min mening, allerede lagt igjen 10-15 000 kr der.... fin butikk.... Norges største --- Norges beste! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 10:47, skrev nattogdag: Quote: Den 2002-09-19 10:36, skrev Signatur: Det bør stå dårlige biler utenfor. Står det BMWer og Ferrarier så beregner de seg kanskje litt for mye profitt = dyr webshop. Dårlige biler.....bedriften går dårlig eller er NY.....lav fortjeneste....lave priser......Hvor lenge? Dyre biler....bedriften går bra......høy fortjeneste....Dyrt! (billig = ugler i mosen! Mange som går konk kjører dyre biler!!!! bør vel egentlig ikke stå biler utenfor en webshop i det hele tatt :smile: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Pris, at den blir levert fort, at den kjem innen rimlig tid (er på lager), Kan betale med VISA Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 at de har gøye ting. :smile: og, jo.. pris har jo litt å si. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Ser på: Pris, utvalg, levering, frakt kostnad, lokasjon i landet, passelig webside og ikke en falleferdig en som pcmax.no Hitil: komplett: BRA: Rask levering, passelig utvalg, bra kunde service, mye info om varene og info opbevaring (levert, fakturanr osv...) DÅRLIG: lite "kule" saker utvalg. ikke SÅ billig... terningskast: 5 itbutikken.no: Bra: Rask levering (med tanke på at de er i Danmark) Billig. Dårlig: Dårlig med info. t kast: 4 Netconnections: Fikk varene mye billigere siden de de tilbøyd meg det etter at jeg hadde avbestilt en ordre. Men syntes det var dårlig å holde av varer og sånt... Istedet for 20grønne strips, fikk jeg 10 røde og 20 hvite, hadde bestilt blå katode for 150kr, men siden de gikk tom på lager, fikk jeg den grønne for 100kr. Mange varer var glemt i den første pakka, og det endte opp med to ettersendte pakker. ++++++BRA KUNDESERVICE!!!! sendte mail fram og tilbake kl 2 om natta... (sykt) Greit nok: tkast 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå