j-- Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hei. Tror jeg skal bestille noen brytere fra elfa.se nå til workloggen min, og lurer da litt på noen ting.. Om jeg skal kutte strømmen på sata, slik at disker kan hotswap'es, da trenger jeg en 2polet bryter slik at jeg kan kutte både 12V og 5V, og da la begge jordledningene sitte igjen? (bruker en molex -> sata strømadapter, så det blir da å kutte strømmen på molexsiden av kabelen). For å lage en start knapp og en resetknapp, så trenger jeg to 1polet trykkstrømbryterere, stemmer det? Og en siste ting, har elfa de kablene med den "jumpersaken" som man kobler på power_sw og reset_sw pins'ene på hovedkortet? For atm har jeg ingen pc jeg kan stjele de ifra.. Regner med jeg kan bruke denne kabelen her? Og sist, men ikke minst, hvilken av de bryterene her liker dere best? varenr: 35-070-01 varenr: 35-069-53 PS: bryteren skal festes i 8mm plexi edit: Med nærmere ettertanke skulle denne kanskje vært plassert i Elektronikkdelen av dette forumet.. Endret 10. februar 2006 av clvn Lenke til kommentar
spyro Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 35-070-01 var tøffest, og http://www.frozencpu.com/ele-176.html er hva du trenger, og kjøp den bryteren fra forzencpu også om du skal bestille derfra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takk for tips, spyro! Den linken til frozencpu var ikke dum, kanskje jeg bestiller derifra i kveld:) Fr se litt hva lommeboken og sånt sier.. Det er jo 25% toll fra utlandet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ikke om ordren er på under 200kr! Uansett kan du jo dem sende det som gave/presang, om de gidder det da. Det blir jo litt for frakta da! Det hadde vært fint om du kunne sende meg en PM om frakta, vurderer å bestille no smått fra dem selv, inkludert den bryteren! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Bruk den bryteren på G-Spot da Glisevask, og btw, gleder meg til update Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Tror denne er feilposta, post den i elektro kategorien i stede så har du mye støre sjangse for å få svar. for dette har tros alt med elektronik å gjøre Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 edit: Med nærmere ettertanke skulle denne kanskje vært plassert i Elektronikkdelen av dette forumet.. 5582875[/snapback] Tror denne er feilposta, post den i elektro kategorien i stede så har du mye støre sjangse for å få svar. for dette har tros alt med elektronik å gjøre 5591448[/snapback] Men man har vel ikke mulighet til å flytte slikt selv.. Uansett tror jeg egentlig det jeg skrev stemmer ganske bra, gikk GK elektro i fjor, sååå.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Joda, bare å raportere det å spøre om de kan flytte den for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå