Langemaen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Er det mulig og kjøpe p4 hovedkort som støtter min gamle pc133 sdram? Er det noen som har noen forslag? Har 1gb ram, men nå vil ikkje det gamle hovedkortet lenger, og då vil eg helst slippe å kjøpe ram i tillegg. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 P4 og sdram er som Ferari med strikkmotor! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Ggg skrev (2002-09-17 11:12):P4 og sdram er som Ferari med strikkmotor! Nja du har delvis rett. Du taper ca enn 10-15% ville eg si, Men kan ikke si at det er en stikkmotor om du sammenlingner med en Ferari, Det blir vel noen tusen% forskjell. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Bare tull å fortsette å benytte gammel teknologi når du likevel skal oppgradere. Selg SDRAMen og kjøp deg 512MB DDR isteden. Det holder i massevis, og vil være mye raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå