Pelleparafin Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Da jeg setter inn recovery-cd'n så kommer det opp mulighet for å åpne filene og se på filene. Hvordan får jeg jeg den til å kjøre recovery, er det noen måte å nullstille maskinen? Lenke til kommentar
Pelleparafin Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Åpne mappen og vis filene med Windowz utforsker står det. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Restart maskinen med CD-en i og pass på at BIOS-innstillingene er satt til å boote fra CD-rom. Lenke til kommentar
Pelleparafin Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Hvordan får jeg bios innstillingen til å boote fra cd-rom?? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Det er avhengig av hvilken maskin du har og hvilken BIOS som er på maskinen. BIOS er det første som vises når du slår på maskinen, før operativsystemet lastes inn. Du kan trykke en eller annen tast for å komme inn i BIOS-innstillingene og endre de. Som regel er det Del-tasten, Esc-tasten eller en av funksjonstastene (F1, F2...). Ofte står det på skjermen hvilken tast du skal trykke (eks. "Press DEL to enter setup"). Lenke til kommentar
Pelleparafin Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Ville bare takk for all hjelp, har nå endelig fått kjørt recovery på pc'n. Stor takk til trn100 og KJekulf. Mvh Pelle Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Bare hyggelig og takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå