hobgoblin Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 spørsmålet er om det er noen vits i å melde seg om en lever utenfor telenor sin dekningsone... Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 For 3G mener du? Den har jo GSM også, slik alle 3G-mobiler har (vel, ikke absolutt alle, men de fleste ) BenQ-Siemens pressekonferanse i kveld forresten, men flere nye modeller. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 jeg veit at UMTS telefonene støtter GSM, men problemet er at halve pointet med en UMTS telefon er jo UMTS. om en ikke er innenfor dekningen av UMTS så er det omtrent håpløst å prøve ting som nrk sin wap-tv løsning osv... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som fikk være test-kanin? Jeg fikk negativt svar i dag :/ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Noen som fikk være test-kanin? Jeg fikk negativt svar i dag :/ 5943471[/snapback] Kommer ikke inn på Hotmail Lenke til kommentar
dvn Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Negativt svar her og. Som ventet kanskje Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Dear Nordoelum, We are sorry to inform you that you are not one of the applicants, who get to test our upcoming EF81 for now. However, you can apply to become a test user again when once we are again scouting new candidates. Please visit our homepage regularly to stay updated on potential openings. Again thank you very much for applying as a test user and better luck next time. Your Online Team Please note that this is an automated generated message Lenke til kommentar
CraZman Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg fikk denne mailen idag: Dear CraZman2, Congratulations on being one of our EF81 mobile test users. You have been selected as one of the test users to try out our upcoming model. You will receive more information upon the testing process within the next days. If you have not entered your correct data in your personal account please complete it, so we can send you the test product. If you have any further questions you may reply to this e-mail address. Thank you for participating and helping us optimize our upcoming mobile phone! Your BenQ Mobile Online Team Men hva nå... skal jo kjøpe N80 om to uker Ja, ja, får si som ole brum: JA TAKK BEGGE DELER Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Send den gjerne til meg så jeg kan teste den hehe... Men du kan jo vente med å kjøpe N80? Lenke til kommentar
Jove Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer! Tøft at det faktiskt ble en "her" Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Negativt svar her og.. Gratulerer CraZman!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei så morro. Gratulerer da CraZman Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg fikk denne mailen idag: Dear CraZman2, Congratulations on being one of our EF81 mobile test users. You have been selected as one of the test users to try out our upcoming model. You will receive more information upon the testing process within the next days. If you have not entered your correct data in your personal account please complete it, so we can send you the test product. If you have any further questions you may reply to this e-mail address. Thank you for participating and helping us optimize our upcoming mobile phone! Your BenQ Mobile Online Team Men hva nå... skal jo kjøpe N80 om to uker Ja, ja, får si som ole brum: JA TAKK BEGGE DELER 5945487[/snapback] Coolt, artig! Gratulerer så mye! Håper du tar deg tiden til å poste litt om erfaringene med telefonen og kanskje noen bilder og videoer av den i sving her når du først har vært så heldig...? Lenke til kommentar
CraZman Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Send den gjerne til meg så jeg kan teste den hehe... Men du kan jo vente med å kjøpe N80? 5945929[/snapback] Er så sugen på N80, at jeg kommer til å kjøpe den uansett. Lar kona være "mobil test user"! Har ikke hørt noe mer ifra Benq enda, men det bli gøy å få telefonen! Skal prøve å legge ut litt erfaringer her etterhvert, muligens også noen bilder etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg