asad Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hvis bethseda ikke har sagt noe, hvor har alle fått datoen 24.mars fra? Hvis 2k games har blitt fortalt av beth at det er lanseringsdato er det ikke litt rart at de ikke sier det selv? Bare lurer her. Haster egentlig ikke for min del, må spare opp masse cash til ny pc først ikke langt unna nå anywayz Endret 10. februar 2006 av asad Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 vi har det blandt annet herfra: http://gamer.no//nyhet/pc/oblivion_lanseres_i_mars/22697 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Bethesda har helt sikkert sagt det til Take2 games selv. Ellers går jeg utifra at Take2 games hadde hatt et nogså stort problem.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 og de/den siste filmene/filmen står det mars 06 Lenke til kommentar
Soth Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 At det kommer i Mars en eller annen gang er ganske sannsynlig, er vel bare å vente. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Yupp. Høres lekkert ut. Gleder meg noe helt vilt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Datoen er merkelig. På det offisielle forumet for Oblivion står fansen fremdeles fast på at spillet kommer "Early 2006". I de seneste intervjuene konsanterer utviklerne også at spillet kommer "Early 2006", men at vi vil få mer info om dette snart. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 ja, spillet må gå gull før feb er over helst rundt den 24. da de gjerne bruker en måned på å få alt til å klaffe før spillet blir solgt.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 13. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2006 ja, spillet må gå gull før feb er over helst rundt den 24. da de gjerne bruker en måned på å få alt til å klaffe før spillet blir solgt.. 5596474[/snapback] Det var først for noen dager siden at jeg fant ut at når et spill "Går gull", så er det ferdilaget. Har alltid trodd at det hadde noe med forhåndsbestilling/salg/inntekter å gjøre :!: Lenke til kommentar
Ebkiller Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Håper det kommer 24 Feb isteden så kan jeg få det til bursdag Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Det var først for noen dager siden at jeg fant ut at når et spill "Går gull", så er det ferdilaget. Trodde jeg også. :!: Glad jeg endelig fikk vite hva det egentlig betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå