unbad Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Nå er jeg på veldig tynn is her men jeg tror vi kan si at om rabatten din er på mindre enn 20% vil det lønne seg å kjøpe en pc beregnet for spill hos en av nettbutikkene. Hvis du har bestemt deg for å kjøpe fra en av de leverandørene du nevner ville jeg lagt meg på en pris rundt 10 000,- Når sønnen din får behov for mer GPU kraft får du han til å gjøre husarbeid for ca 1500 - 2500 Nkr og så skifter dere skjermkortet. 5582652[/snapback] Rabatt i forhold til veil.pris er til å leve med men en presset nettbutikkpris gir kun en fortjeneste på 3 - 5 %. Dvs. når en nettbutikk selger en PC til ca 10000 så sitter de igjen med knapt 500 kr. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Sjekk her. De beste PC-tilbudene i februar 5582606[/snapback] Takk for gode råd. Firmaet jeg jobber i har avtale med komplett.no og datakjeden.no. Hvilken maskin bør jeg velge? 5582649[/snapback] Da ble det mye lettere. Komplett og datakjeden har mange godt tilbud. Jeg synes denne ser bra ut: Komplett TV2 Nettavisen/DinSide PC desember Pris:9995,- Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Da ble det mye lettere. Komplett og datakjeden har mange godt tilbud. Jeg synes denne ser bra ut: Komplett TV2 Nettavisen/DinSide PC desember Pris:9995,- Ser bra ut den,bortsett fra skjermen. Den er liten og spesifikasjonene er heller ikke så gode. Endret 10. februar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Nå er jeg på veldig tynn is her men jeg tror vi kan si at om rabatten din er på mindre enn 20% vil det lønne seg å kjøpe en pc beregnet for spill hos en av nettbutikkene. Hvis du har bestemt deg for å kjøpe fra en av de leverandørene du nevner ville jeg lagt meg på en pris rundt 10 000,- Når sønnen din får behov for mer GPU kraft får du han til å gjøre husarbeid for ca 1500 - 2500 Nkr og så skifter dere skjermkortet. 5582652[/snapback] Rabatt i forhold til veil.pris er til å leve med men en presset nettbutikkpris gir kun en fortjeneste på 3 - 5 %. Dvs. når en nettbutikk selger en PC til ca 10000 så sitter de igjen med knapt 500 kr. 5582676[/snapback] Nå tenkte jeg mer på ytelse per krone i spill. Det hjelper lite med en fryktelig god prosessor hvis flaskehalsen er skjermkortet. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Datakjeden har vist et tilbud på en litt bedre maskin til samme pris. Skjermen og prosessoren er her litt bedre mens kabinettet er hakket svakere og den mangler trådløst nettverkskort (tillegg for det er 299). Datakjeden Dinside 3700+ GS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå