asus1 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hei på dere alle sammen! Nå sitter jeg her med naboens ny innkjøpte selvbygde pc, men får ikke innstalert windows. Er på nippet til å gi opp, men jeg har fått svar her før så jeg prøver denne gangen også. Her er saken. Jeg skal legge inn win98se fra cd med oppstartsdisc i a:. Må si at dette harj jeg gjort utrolig mange ganger før, uten de for store problemer. Men denne gangen finner den ingen cdrom drivere. Jeg har jo slike boot disketter så de er systematisk prøvd uten noe hell. Jeg har fysisk fjernet cd kabler og satt inn en av mine cdrommer som jeg vet virker .......uten hell. Har satt opp bios rett ( tror jeg) start fra A: deretter cd. Men uansett hvilke bot disker jeg prøver finner ikke denne noen. Det står i oppstarten at primary master er dvd rom og primary slave er en annen dvd rom. Så de er jo der mener jeg.????? Kan noen gi meg et tips før jeg hiver dritten ut vindu. Hovedkort er av typen Gigabyte GA819159L-G asus1 Endret 10. februar 2006 av asus1 Lenke til kommentar
asus1 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Når man blir stressa tenker man ikke så klart. Det har jeg lert nå Jeg bytta om ide kablene. satte cd på ide1 og HD på ide2. ooooaaaalllaaaa. Det funker. Flaut Asus1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå