OV-103 Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har akkurat skaffet meg NAV 2003, men etter det er installert og oppdatert (og restart selvfølgelig), så kommer følgende feilmelding: "The security settings appear to have been tampered with. Please contact your Administrator or consult the product documentation for the correct settings. Your setings must be restored to avoid unexpected behavior in the product. Click OK to continue." Når jeg trykker ok så rebooter pc'n, greit nok, men feilmeldinga kommer hver gang maskina starter. Noen forslag? Bruker forresten win2k Lenke til kommentar
walestr Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Hei Jeg tror det er en testeverson som du har fått tak i... Og tar jeg ikke feil må du reboote uansett på den maskin nå? når den starter ikke trykk på noe og gå på startlinje og gå til Norton avinstaler og du får bedskjed om at du ikke kan det...Men det er en ignore knapp der... Prøv det. Roger [email protected] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har kjøpt NAV 2003 Final fra http://www.komplett.no og den fungerer veldig bra. Regner med at det er en Warez versjon du har fått tak i. Kanskje det er derfor du har problemer. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 Ja, det er vel det som er problemet da (hysj :razz:) Lenke til kommentar
Snask Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 fungerer fint hos meg, selv om jeg ikke kjører en like lovlig versjon som alle andre. Eneste er at den sluker jo systemressurser som en annen gris. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Norton... :wink: Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Prøv heller følgende: Reinstaller NAV 2003. Denne gangen deaktiverer du ALLE programmer som kjører i bakgrunnen/i systray (unntatt dem som er viktige for Windows). Da skal dette problemet ikke komme opp mer. Symantec anbefaler at du gjør dette før du installerer. Derimot kan du oppleve at etter oppdatering med LiveUpdate, vil virusdefinisjonene IKKE bli oppdatert, selv om du lastet dem ned. Da må du hente oppdateringene manuelt hos Symantec. For å fjerne den j***a irriterende Norton Protected Recycle Bin som følger med i Pro-versjonen, se her for 2k/XP-brukere og her for 9x/ME-brukere. Dette er nok problemer relatert med Warez-versjonen som kan hentes ned fra en viss kinesisk side - Det aller beste man kan gjøre for å fikse disse problemene er å KJØPE pakken. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Er mange beta versjoner på nettet. Felles for dem er at de "kødder" med maskinen på en eller annen måte. Så det er vel lurest å finne eh...host, mente å kjøpe final. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Siste versjon (Altså den du kjøper i butikken) er 9.00.68 eller tar jeg helt feil (Tenker på Nav 2003 Pro) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Spaz skrev (2002-09-17 12:34):Jeg har kjøpt NAV 2003 Final fra http://www.komplett.no og den fungerer veldig bra. Regner med at det er en Warez versjon du har fått tak i. Kanskje det er derfor du har problemer. Er billigere å kjøpe norton antivirus 2003 online. Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 17:29, skrev Kjetil Lura: Quote: Spaz skrev (2002-09-17 12:34): Jeg har kjøpt NAV 2003 Final fra http://www.komplett.no og den fungerer veldig bra. Regner med at det er en Warez versjon du har fått tak i. Kanskje det er derfor du har problemer. Er billigere å kjøpe norton antivirus 2003 online. Komplett ER tilfeldigvis online.... :wink: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det hender de ikke er det... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Dejavu skrev (2002-09-17 17:45):Komplett ER tilfeldigvis online.... :wink: Var nå ikke det eg mente da men alikevel så må du til symantec for det som eg mente. Forsto du det nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå